Freeskiën met LEGO

Freeskiën met LEGO

Hij verscheen eerder vandaag al op de Facebook pagina van wePowder. Freeriden met LEGO. Het lijkt wel of iedere film, actie, sportmoment en meer herhaald wordt met LEGO. Op zich best tof, want die kleine Deense blokjes laten dus niet alleen de harten kinderen sneller kloppen.

Diepe poeder!

En dus hebben we nu ook een filmpje waarin er wordt gefreeride met LEGO stenen. Inclusief dikke kickers, diepe pow en een poppetje met rugzak (of is het zelfs een lawine airbag)? Heel knap gemaakt, maar de vraag die bij mij meteen opkwam: heeft de maker het ook gebaseerd op een film? Ik zie in ieder geval wat elementen van Seven Sunny Days voorbij komen!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
telemikeyAuteur11 juni 2013 · 07:37

Ik vind dat dit flimpje een verkeerd beeld aan onze jeugd voorschotelt. Die skier initieert de bochten totaal niet vanuit zijn knieen. Wat voor voorbeeld is dat nou? ;-)

PS erg gaaf gedaan!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
AnoniemAuteur14 juni 2013 · 19:14

Ik zie vooral erg veel dingen terug uit salomon freeski tv. Neem nou dat shot van 0.53 waar hij die sprong dat heeft hier ook wel iets van weg (2.07) :

Beginner
roel2Auteur20 juni 2013 · 08:05

Erg gaaf!

The only source of knowledge is experience
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!