Terugblik winterseizoen 12/13

Terugblik winterseizoen 12/13

Inmiddels is de langste dag alweer geweest en de zomer begonnen, hoog tijd dus om terug te kijken op mijn seizoen.

Seizoen

Mijn seizoen begon eind november in Ramsau am Dachstein met mijn Landes. Onder toeziend oog van Sjoerd Remmelink werden we in 10 dagen klaargestoomd voor de examens. Ondanks het deprimerende tekort aan poeder was het een geslaagde opleiding. Alle examens heb ik gehaald en op voor mij een van mijn spannendste onderdelen, de slalom, had ik zelfs een één (Het hoogst haalbare cijfer in Oostenrijk)! Een Sickstick is dus niet alleen goed voor in de poeder ;).

Twee weken later werd het eerste poedertripje alweer gemaakt. Aan poeder geen gebrek deze keer. Poeder rijden was weer effe wennen, maar na een lange zomerstop en 11 dagen kunstsneeuw krassen nog net zo lekker als altijd!

Zeker als Klaas de Rammert op bezoek komt ;).

11 Januari was ik eindelijk op weg naar Oostenrijk om daar drie maanden te vertoeven in het dorpje See. Mijn tijd daar begon wat later dan gehoopt, maar ja er moest ook geld verdiend worden. In Oostenrijk heb ik namelijk geen dag gewerkt.

Er werd zelfs 's nachts poeder gereden!
Er werd zelfs 's nachts poeder gereden!

Na drie maanden ravotten in de poeder was het tijd voor mijn Alpinkurs. Er werd gegidst, er werd gegraven, er werd gelachen en er werd zelfs wat poeder gevonden. Net als Landes een geslaagde opleiding dus.

Kaartlezen bij mijn Alpinkurs

Onder het mom: “Eén beeld zegt meer dan duizend woorden”, hier de beelden van mijn seizoen.

Tim1

Reacties

Gevorderd
snelle_henkieAuteur8 juli 2013 · 12:45

Maximaal!

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Gevorderd
Mitchel.Auteur8 juli 2013 · 12:59

Nice!
Getting the feeling!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
joepchineesAuteur8 juli 2013 · 18:42

Ik mis ergens een shot van 150 zakken ships en een snelle jelle

Gevorderd
PaulJAuteur8 juli 2013 · 19:02

Dikke vette LIKE!

Discover the unknown
Gevorderd
telemikeyAuteur8 juli 2013 · 19:59

Mooie progressie!

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
koen_djfistelAuteur8 juli 2013 · 22:11

yes, make my summer !!!

sbs roelz
Gevorderd
SteefAuteur8 juli 2013 · 22:47

Ahhhh!!! Tim, buddie! Lekkere edit! Was weer 3x genieten met je dit seizoen! Zoals Henk zegt: maximaal…! Op naar komende winter!!!
XxX en ik ook van jou!

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
3zelAuteur8 juli 2013 · 23:04

vetgeil

knowledge is powder
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur9 juli 2013 · 01:32

Lekkere beelden hoor! Volgend jaar weer?

FUCK YEAH I AM FREE
Gevorderd
Tim1Auteur10 juli 2013 · 16:51

Uiteraard!

Gevorderd
snelle_henkieAuteur10 juli 2013 · 19:38

@@Steef: je hebt toch niet met Tim genoten toen Maarten en ik op een matje in de keuken/gang lagen?
@@Tim: jammer dat je de Turbo Polyp niet ergens in je edit hebt gehangen, dat was pas echt maximaal (whoep whoep whoep, dab dab dab) geweest.

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Beginner
DennnnisAuteur15 juli 2013 · 18:23

wat een reflexen en snelheid, DIK
jongens het is overigens 25+gr buiten… hehe

sneeuw!!!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!