Surfen en BBQ met CMH en wePowder!

Surfen en BBQ met CMH en wePowder!

Kan jij je die beelden nog herinneren van de CMH week vorig jaar? Morris die volledig verdween in een grote witte golf? Nou duurt het nog even tot de winter weer begint (we zijn al over de helft mensen), maar dat leek ons leuk om weer een leuk evenementje te organiseren. En dus gaan we golfsurfen, het op-een-na-coolste na heliskiën of heliboarden! Nou ja, eigenlijk is dat gewoon normaal skiën en boarden, maar hey, er ligt nog geen sneeuw!

Waar?

Op de beste surfspot van Nederland bij de oudste surfschool: bij Hart Beach in Scheveningen!

Voor wie?

Voor iedereen die zin heeft in de winter, mooie plannen met elkaar wil uitwisselen, de opgekropte stoke er even uit wil laten komen of gewoon lekker een biertje wil drinken. Voor iedere wePowderaar dus!

Wat kan je doen?

Nou, bovenstaande in ieder geval. Maar……je kan ook met andere wePowderaars de golven in op de beste surfspot van Nederland: Scheveningen! Voor slechts € 35,00 krijg je twee uur golfsurfles (incl. materiaal) en staat er na afloop een goede barbecue voor je klaar. Dit is een echte wePowder-prijs, want normaal gesproken kost alleen de twee uur surfles je al € 35,00. Wil je alleen komen barbecueën, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je € 15,00. Maar ook als je alleen een biertje wilt komen drinken ben je natuurlijk van harte welkom!

Oh, ennuh, de boulevard van Scheveningen is helemaal op de schop gegaan en is nu zo ongeveer de mooiste plek om te longboarden. Dus neem vooral je longboard mee als je lekker wilt cruisen!

Wanneer?

Zondag 15 september 2013

Hoe laat?

De surfclinics starten om 13.00 uur en om 15.30 uur. Het vuur van de barbecue gaat om 16.00 uur branden.

Wat moet je doen om er bij te zijn?

Via deze link kan je op de site van Hart Beach je opgeven voor de surfclinics en/of de barbecue! Je ontvangt een mailtje van de mannen van Hart Beach waarin alle gegevens met betrekking tot betalen staan.

Hoe kom ik er?

Parkeren is gratis in Scheveningen-Haven en het is maar een paar minuten lopen naar de surfschool. Met het OV kan je het beste tramlijn 11 nemen en helemaal uitzitten tot het strand. Vanaf het eindpunt is het een paar minuten lopen.

We zien jullie op 15 september! Op naar de winter!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur1 augustus 2013 · 16:43

Ernst is erbij!

FUCK YEAH I AM FREE
Gevorderd
ReneAuteur1 augustus 2013 · 16:46

Altijd al een keer willen surfen. Ik ben van de partij heren!

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Toerist
The_OAuteur1 augustus 2013 · 19:36

Veel plezier toegewenst, pas op: niet verslaafd raken…

And Also The Trees
Gevorderd
RoelaanoAuteur1 augustus 2013 · 22:04

Ben erbij!

Toerist
AnoniemAuteur1 augustus 2013 · 23:23

Waarschijnlijk zal ik erbij zijn! Word dan (eindelijk) het eerste WePowder evenement voor me :)

Beginner
HaagjeAuteur2 augustus 2013 · 11:48

Probeer erbij te zijn

Gevorderd
3zelAuteur4 augustus 2013 · 17:31

Ik ga ook, indien er Belgen zijn die zin hebben om mee te rijden… Ik vertrek in Sint-Truiden (Limburg)

knowledge is powder
Gevorderd
EchoAuteur8 augustus 2013 · 15:46

Present!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
Ellen3Auteur13 augustus 2013 · 08:41

Net ingeschreven: 1e WP event en 1e keer surfen…ben benieuwd!!

Iemand nog tips & trics voor een rookie?

GirlPowder
Gevorderd
ArjenproadminAuteur13 augustus 2013 · 13:35

@@Ellen3 Tips voor het surfen of voor het WP event? ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
Ellen3Auteur14 augustus 2013 · 08:43

Een mens is nooit uitgeleerd…dus tips voor beide zijn welkom!

GirlPowder
Gevorderd
EchoAuteur14 augustus 2013 · 15:06
Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
ArjenproadminAuteur14 augustus 2013 · 16:59

Daar sluit ik me helemaal bij aan @@Echo

Trouwens, als we de golven hebben die er gisteravond/vanochtend stonden…

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
telemikeyAuteur14 augustus 2013 · 23:06

Ik zet m in de agenda!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
humulusAuteur15 augustus 2013 · 16:37

Leuk! Kom ook. Vijf minuten fietsen:)

De tijden in dit artikel komen alleen niet overeen met de tijden van het Hart Beach aanmeldscherm. Wellicht ff checken?

Poeder is verslavend!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur15 augustus 2013 · 16:43

@@humulus Thanks! Is aangepast. Ook voor jou een thuiswedstrijd dus :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
Mitchel.Auteur19 augustus 2013 · 12:00

Ingeschreven !! :D Eerste WP event!! :D Zin in!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
Mitchel.Auteur23 augustus 2013 · 14:00

Ik heb me ingeschreven, maar duurt wel erg lang voor een bevestiging … Iemand anders ook deze ervaring ?

Skiing is Freedom!
Elite
kanskiAuteur24 augustus 2013 · 13:52

Moet misschien de plannen herzien… Kan nog een weekend geklommen worden. Ik ga het even met mezelf overleggen… ;-)

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Beginner
hotnotsgotAuteur26 augustus 2013 · 18:33

@@3zel: wij vertrekken vanuit hasselt!
@@Sander: zorg maar dat je er bent!! :-)

Dream it. Wish it. Do it.
Gevorderd
3zelAuteur27 augustus 2013 · 07:46

@@hotnotsgot: ik kan jullie eventueel wel oppikken (tankkaart van de zaak), ik passeer toch in Hasselt. Met hoeveel zijn jullie?

knowledge is powder
Gevorderd
dennzAuteur31 augustus 2013 · 16:36

Leuk idee dit, ben graag van de partij. Vraagje ; Zijn de clinics alleen voor beginners? Of komen er meer wepowderaars die wat vaker surfen?

Ik ski het wel zitten
Gevorderd
ArjenproadminAuteur1 september 2013 · 15:33

@@dennz Clinics zullen voornamelijk voor beginners zijn, maar er zijn genoeg wePowderaars die al wat meer surfervaring hebben.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
hotnotsgotAuteur4 september 2013 · 15:13

@@3zel: we zijn met 2! zou tof zijn :-)
ik heb me wel ingeschreven voor de surfclinic (de 2e), dus zou er wel op tijd moeten zijn dan :-)

Dream it. Wish it. Do it.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!