Valhalla - Tweede trailer

Valhalla - Tweede trailer

Al op 11 december vorig jaar kregen we de eerste trailer binnen van de mannen van Sweetgrass. Valhalla was de naam van hun nieuwe film, die binnenkort uitkomt. Dik acht maanden later lag er een tweede mailtje in de inbox. 'Mannen, de tweede trailer is uit. Geniet ervan en ik hoop dat jullie ‘m dik vinden’. De afgelopen twee dagen heb ik 'm al vaak bekeken. Op de een of andere manier raakt deze trailer me behoorlijk.

Op zoek naar de vrijheid. De vrijheid die je als kleine jongen had. En die je als volwassene ook moet ervaren. Niet dat ik die vrijheid mis. Ik mag niet klagen. Maar toch…als je deze trailers ziet dan krijg ik direct weer zin om al het werk achter me te laten en te gaan skiën. Op twee latten op zoek naar vrijheid. Op naar de winter!!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur13 augustus 2013 · 18:11

Heel nice!!!

Beginner
Pazz457Auteur13 augustus 2013 · 20:13

Sweet!

Go to heaven, ski like hell!
Beginner
GillesAuteur14 augustus 2013 · 00:37

Een teaser!!

Gilles is my name!!
Gevorderd
koen_djfistelAuteur14 augustus 2013 · 19:46

m’n baardharen staan er al ; nu de rest nog … :-_ :-_

sbs roelz
Beginner
MTVAuteur16 augustus 2013 · 12:06

Prachtig dat de man op de still er zo te zien voor kiest wel z’n onderbroek thuis te laten, maar niet z’n lawinepieper. It’s all about priorities.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!