A.s. zondag surfen en barbecue!

A.s. zondag surfen en barbecue!

Er zijn inmiddels al aardig wat inschrijvingen binnengekomen voor het Surf en BBQ’en van aanstaande zondag. Heb je je al opgegeven, maar nog niet betaald? Graag zo snel mogelijk even doen, zodat ze bij Hart weten hoeveel eten er gekocht moet worden en hoeveel instructeurs er voor de lessen aanwezig moeten zijn. Heb je je nog niet ingeschreven? Doe dat dan snel via de link hier beneden!

Waar?

Op de beste surfspot van Nederland bij de oudste surfschool: bij Hart Beach in Scheveningen!

Voor wie?

Voor iedereen die zin heeft in de winter, mooie plannen met elkaar wil uitwisselen, de opgekropte stoke er even uit wil laten komen of gewoon lekker een biertje wil drinken. Voor iedere wePowderaar dus!

Wat kan je doen?

Nou, bovenstaande in ieder geval. Maar……je kan ook met andere wePowderaars de golven in op de beste surfspot van Nederland: Scheveningen! Voor slechts € 35,00 krijg je twee uur golfsurfles (incl. materiaal) en staat er na afloop een goede barbecue voor je klaar. Dit is een echte wePowder-prijs, want normaal gesproken kost alleen de twee uur surfles je al € 35,00. Wil je alleen komen barbecueën, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je € 15,00. Maar ook als je alleen een biertje wilt komen drinken ben je natuurlijk van harte welkom! Als er geen golven zijn (maar die zijn er waarschijnlijk wel) gaan we suppen, en als er een druppeltje regen uit de lucht komt (voorlopig blijft het droog met 20 graden) dan staat er een grote tent.

Oh, ennuh, de boulevard van Scheveningen is helemaal op de schop gegaan en is nu zo ongeveer de mooiste plek om te longboarden. Dus neem vooral je longboard mee als je lekker wilt cruisen!

Wanneer?

Zondag 15 september 2013

Hoe laat?

De surfclinics starten om 13.00 uur en om 15.30 uur. Het vuur van de barbecue gaat om 16.00 uur branden.

Wat moet je doen om er bij te zijn?

Via deze link kan je op de site van Hart Beach je opgeven voor de surfclinics en/of de barbecue! Je ontvangt een mailtje van de mannen van Hart Beach waarin alle gegevens met betrekking tot betalen staan.

Hoe kom ik er?

Parkeren is gratis in Scheveningen-Haven en het is maar een paar minuten lopen naar de surfschool. Met het OV kan je het beste tramlijn 11 nemen en helemaal uitzitten tot het strand. Vanaf het eindpunt is het een paar minuten lopen.

We zien jullie op 15 september! Op naar de winter!

meteomorris

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur10 september 2013 · 14:21

Ook lekker… Moss komt er zijn nieuwe collectie showen: http://www.mosssnowsurfing.com/

powfinder.com
Gevorderd
skiesterAuteur10 september 2013 · 14:22

Zeg weerman Morris, regel je dan wel een beetje weer? Ik heb me opgegeven voor die clinic maar krijg het al koud als ik eraan denk… Want mijn thermootjes helpen niet in het water!! ;) Incl materiaal is toch hoop ik ook incl wetsuit?

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur10 september 2013 · 14:24

@@Skiester Is inclusief wetsuit. Maar…het water is nu echt lekker warm!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur10 september 2013 · 14:28

@@skiester 20 graden… da’s echt wel lekker… http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina/zeewatertemperatuur.htm

powfinder.com
Gevorderd
skiesterAuteur10 september 2013 · 14:31

Ah dat klinkt al beter! Dan wordt het in het water beter dan er buiten… Daar zal ik toch wel het meest uithangen want het wordt een surf waterdoop voor mij!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
ReneAuteur10 september 2013 · 15:30

Hmmm, 5.6km vanaf Den Haag Centraal. Ik zeg prima te doen met een longboard ipv de tram :D Tot zondag heren!

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Gevorderd
ArjenproadminAuteur10 september 2013 · 15:37

@@r.sebastian Je kan beter in lijn 11 stappen (vanaf Hollands Spoor) en dan wat langer op de boulevard gaan cruisen.

Trouwens @@kanski, wat betekent dat cruisen ook alweer? ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
ReneAuteur10 september 2013 · 15:58

@@arjen , heb de eerste clinic om 13:00 daarna nog een zee van tijd :D

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Gevorderd
ffKnallenAuteur10 september 2013 · 16:55

Suppen(nieuw in de golf scene)??

Toerist
ErixAuteur10 september 2013 · 17:20

Stand Up Paddling, dude ;-)

Gevorderd
3zelAuteur10 september 2013 · 18:31

@@meteomorris: ik hoopte al op die moss-boardjes…
Hebben ze ook een ‘duinversie’?

knowledge is powder
Expert
meteomorrisAuteur10 september 2013 · 18:44

@@3zel lol

powfinder.com
Gevorderd
Mitchel.Auteur10 september 2013 · 22:45

Zin in!!

Skiing is Freedom!
Elite
kanskiAuteur11 september 2013 · 11:44

@@Arjen; nog 1 keer dan!
Cruising of cruisen is het zoeken van vluchtige seksuele contacten in de buitenlucht.

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur11 september 2013 · 11:58

@@Kanski Oh ja, dat was het ;) !

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Elite
kanskiAuteur12 september 2013 · 00:30

@@Arjen kan ik nog meedoen zondag en bbq-en. Lijkt erop dat ik zaterdag avond al in DB kan zijn. Zou ik leuk vinden…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur12 september 2013 · 09:38

@@Kanski Wij zouden het ook leuk vinden ;) Schrijf je nog even in op http://www.hartbeach.nl/surfwinkel/cmhwepowder.html Misschien even een opmerking voor Hart Beach erbij zetten dat je er zeker bij bent?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Elite
kanskiAuteur12 september 2013 · 12:31

@@Arjen; is er ook een crash mogelijkheid… voor het geval dat?!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur12 september 2013 · 13:50

Er lijkt een mooi golfje aan te komen op zondag. Metertje hoog, 6 seconden. Prima! Ook het weer ziet er goed uit. Droog en een graad of 16. Dat betekent dat het water 4 graden warmer is dan de lucht!

@@kanski Uiteraard

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
HaagjeAuteur12 september 2013 · 14:54

Red alleen de bbq. Maar ja, beter dan niks.

Gevorderd
FlierpAuteur13 september 2013 · 20:50

De weerman was net iig erg positief over zondag! Kijken offie dat volhoudt…

If you're in control, you're going to slow! SFD...
Toerist
KarstAuteur14 september 2013 · 11:48

… Ben erbij,… Tis toch maar 10 min fietsen…!

PS: Zin in winter…!

Smile! Your ridin' pow!!!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur14 september 2013 · 20:44

Het gaat lekker los nu. Morgen wat wind uit het zuidwesten. Luchttemp zo’n 17 graden, watertemp zo’n 20 graden. Zin in!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
EchoAuteur15 september 2013 · 20:52

Ik heb het prima naar mijn zin gehad, een geslaagde dag!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
3zelAuteur15 september 2013 · 23:19

+1

knowledge is powder
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!