Stoked or sick?

Stoked or sick?
Gearcheck? Check!
Gearcheck? Check!

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik maar ik heb vannacht heel onrustig geslapen en zelfs gedroomd……Dit zal ongetwijfeld door de enorme bak regen komen maar ik droomde dat de regen die hier is gevallen als prachtige powder in onze geliefde Alpen is neergedwarreld……Dit maakte me extreem onrustig, stel je voor dat Morris morgen het eerste Powderalert 13-14 aankondigt…. daar ben ik nog helemaal niet klaar voor!

Heel onrustig!

Vanmorgen de kids naar school gebracht en wilde lekker aan de slag gaan maar de onrust bleef. Toen kreeg ik in de gaten dat ik een off-day zou hebben totdat ik mijn gear bij elkaar gezocht zou hebben zodat ik bij het eerste serieuze Alert in de ToyoCruiser zou kunnen springen! Dus de daad bij het woord gevoegd en de gear maar eens lekker uitgestald en nagelopen…. nieuwe batterijen in de Barryvox geslingerd, survivalkit nagelopen, medic kit aangevuld, etc. Tsjeemig, wat is dit leuk om te doen!

Stoke!

Ja, ik ben stoked, extreem stoked! Ik heb vorig jaar een prachtig poederseizoen gehad en heb dit in mei in stijl afgesloten tijdens Dutchweek. De zomer was prachtig, heerlijke vakantie met de kids, prachtige 4x4 reizen gemaakt en ook afgelopen weekeinde nog in Duitsland aan het baggeren geweest met de 4x4’s. Dit zal de komende maanden nog wel doorlopen maar de Powderstoke gaat nu duidelijk de overhand krijgen, ik wil, ik wil, ik wil!

Gelukkig komt de wePowder community ook weer lekker op gang, de verhalen gaan komen, aanstaande zondag Hart Beach, de 29e het niet te missen Pieperfest, vrijdag 8 november het Freeride Film Festival en natuurlijk de wePowder Season Kick-Off in December!

Herinneringen ophalen

Komende zaterdag komen mijn PA19 Kleinwalser Poedermaten bij me langs om onder het genot van een klein wijntje de mooie beelden van dat Alert te bekijken en om de Stoke weer lekker op te jagen met elkaar. De week erna een reünietje van de Lawine II crew van afgelopen seizoen…… Aan de voorbereiding zal het dus niet liggen, zoals op de foto te zien is ben ik er klaar voor, helemaal!

BRING IT ON!

RP

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur11 september 2013 · 12:29

LOL ; hier in m’n klasje zullen ze het ook wel ‘raar’ vinden dat ik op dit “weer” aanhaal om over de koeien én alpenweiden én de désalp én de eerste sneeuw op ‘onze’ skiberg te praten :-) :-)

sbs roelz
Beginner
MTVAuteur11 september 2013 · 13:13

Lang leve de voorpret! Maar wat ga je doen met die föhn?

Gevorderd
RPAuteur11 september 2013 · 13:18

@@MTV: met mijn kale kop niet zoveel nee… maar het is geen föhn, ik neem aan dat je die dingen links voor bedoeld?

Dat zijn skischoen verwarmers, erg prettig als je in een primitieve acco zit zonder verwarming in het skihok…

@@Koen: ben dus niet de enige sicko hier… thanks!

Explore the Outdoor!
Beginner
MTVAuteur11 september 2013 · 13:42

Ach so… Geniaal. Kan ik misschien een testrun maken tijdens de season kick off;-)

Gevorderd
skiesterAuteur11 september 2013 · 13:55

Dat mes ook op rechts… Je zou de verschrikkelijke Yeti maar tegenkomen ;)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
RPAuteur11 september 2013 · 16:01

@@skiester: of bij je hebben…

Preparation is key!

Explore the Outdoor!
Toerist
The_OAuteur11 september 2013 · 16:13

Bij deze heel veel sneeuw toegewenst !!!

And Also The Trees
Beginner
PowdermidgetAuteur11 september 2013 · 18:10

@@rp tot zaterdag!

Hier alvast een flashback van onze epic kleinwalseravontuur. Hopen dat we komende winter weer zulke diepe poeder kunnen happen. Nemen we wel een snorkel mee, om dit keer niet te stikken.

Gevorderd
RPAuteur11 september 2013 · 18:19

@doron: hahaaaa the Midget dissapearing in the powderspray!

Explore the Outdoor!
Beginner
PowdermidgetAuteur11 september 2013 · 18:25

LOL, yes indeed ;-)

Gevorderd
skiesterAuteur11 september 2013 · 21:08

@@RP en bedankt… Je kunt ook gewoon direct zeggen dat ik me moet scheren…! ;)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
SkottyAuteur11 september 2013 · 23:06

Who wants to live forever? ;)

Anyway, ben zelf nog erg in de zomermodus: kiten, zeilen, golfen, tennis etc.
Maar na acht (!) maanden heb ik erg veel zin om eindelijk de beelden van ons mazzelpov weekend te kunnen zien. Ik beloof dat ik alsnog een leuke edit zal maken!

PS Heb je nieuwe White Dots?

No guts, no glory
Elite
kanskiAuteur12 september 2013 · 12:47

So sick! ;-)

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
RPAuteur12 september 2013 · 14:51

@@Skotty Ja, ben over op Whitedots Redeemers, nog breder, 128 onder de voet, hoop namelijk dit seizoen veel ’ Kleinwalser-powder-trips’ mee te maken qua sneeuw…

@@kanski Lekker dan, zie je zondag!

Explore the Outdoor!
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur13 september 2013 · 10:28

Keurige kit!

FUCK YEAH I AM FREE
Gevorderd
RPAuteur13 september 2013 · 12:53

Ik zeg: keep it coming!

http://wepowder.nl/forum/topic/78890

Thanks @@Marco-tje

Explore the Outdoor!
Gevorderd
ConstantAuteur15 september 2013 · 13:13

De zomer was veeeeels te kort, maar ik kan ook niet wachten totdat ik voor het eerst van m’n leven kan gaan tourskiën :-)

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!