wePowder Safety Academy

• Hermen
    Beginner
    Hermen op 24 september 2013 · 13:53
    als een geschenk uit de hemel jongens !! fantastisch gedaan zit al tijden tegen lawine 1 aan te hikken maar tijd dat het in de buurt is is voor mij altijd ... en de zaterdag ivm werk komt nog slechter uit dus I'm in .
    Eenmaal betaald blijft het cursusmateriaal ten alle tijden tot je beschikking , alleen na inloggen of kun je dat offline ook bekijken ?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 14:11
    @witbrood/Herman voorlopig alleen online. Het is (nog?) niet zo dat de cursus in 1 keer gecached wordt en je hem offline kunt lezen. Voor de filmpjes geldt dat zowiezo. Die kun je alleen online bekijken.

Mocht de techniek (en de bijbehorende prijzen) het toestaan, dan kijken we weer verder.
    Voor nu geldt; altijd en overal waar je 3G, 4g, wifi, kabel etc.. hebt.
    May the powder be with you.
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 24 september 2013 · 17:28
    Dit ziet er goed uit! Erg mooi om te zien dat het steeds toegankelijker wordt gemaakt voor ons! (naast de cursussen en apps etc)

Keep up the good work!
    Live to the extreme
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 17:50
    @gideonp, thanks!
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 24 september 2013 · 18:10
    @arjen, @meteomorris wat een gaaf initiatief en helemaal Wepowder. Dank. Gelijk aangeschaft.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 september 2013 · 18:36
    @doronverstraelen Thanks! Weer naar Utah dit jaar?
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 24 september 2013 · 18:59
    @arjen @meteomorris daar werd ik even mooi ontmaskerd. De toetsvragen uit hoofdstuk 1 zijn voor dr. Gear een pijnlijke spiegel. Dr. Gear is overtuigd en gaat zich op de Academy storten. Tenminste als dr. Gear er in slaagt door dat nieuwerwetse online betaalsysteem te geraken. Maar indien succesvol, dan zal dr. Gear zijn bevindingen met jullie delen. Zo niet, dan kunnen jullie een telefoontje verwachten!

Wel heeft dr. Gear een verzoek aan jullie. Willen jullie in het vervolg dit wat eerder aankondigen. Dan had dr. Gear zijn artikel van vandaag over actiecamera's (http://wepowder.nl/weblog/4532/Wat-is-dit-jaar-de-beste-helmcam%3F...) later geplaatst. Nu sneeuwt het letterlijk onder de lawine aan informatie die jullie verspreiden. Hebben jullie trouwens al de Virb van Garmin al gezien? Daar kwam @stijn mee op de proppen. Interessant, interessant. Maar nu snel aan de slag met de leerstof, want zoals jullie zeggen #dewinterkomteraan.
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 24 september 2013 · 19:52
    @meteomorris kriebelt wel weer ontzettend om die kant op te gaan om te roadtrippen. Maar bij skibuddies nog niet echt, snik. Veel #pa's doen hier dus. Lijkt me wel gaaf om met wepowderaars een roadtrip voor wepowderaars op te zetten, voor een door. Zonder heliski om ski usa en Canada ook voor de wat kleinere budgetten mogelijk te maken.
  • huib
    Expert
    huib op 24 september 2013 · 21:19
    Net hoofdstuk 1 bekeken. Top werk geleverd!
  • Robert-marieke
    Advanced
    Robert-marieke op 24 september 2013 · 21:20
    He jongens,
    mijn dank is zeer groot hier heb ik heel veel aan, en kan ten aller tijde online even kijken om mijn kennis te verbreden.

Gr robert
    Snowboarder
  • raz
    Advanced
    raz op 24 september 2013 · 21:50
    Waanzinnig goed initiatief! Heb gewoon zin om er op te studeren! En dat zeg ik niet snel 😃 Dank
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 24 september 2013 · 23:53
    @meteomorris, @arjen, goed initiatief mannen, ga zo door!
    Dit is echt wepowder 3.0 !
    “Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 september 2013 · 23:55
    Thanks @Kendo . Het kost even bloed, zweet en tranen, maar ik ben uiteindelijk heel trots op wat het geworden is 😃
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • 49
    Advanced
    49 op 26 september 2013 · 13:15
    module 1 afgerond, wanneer kan ik verder? 😋
    montagna bianca, ti amo
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 26 september 2013 · 17:55
    @49, lekker. Alvast een paar dagen praktijk boeken, nog een paar keer de stof doornemen, je verlekkeren op het FFF en voor je het weet is er een 2e module 😉
  • 49
    Advanced
    49 op 26 september 2013 · 18:28
    @meteomorris

hmm,
    pieperfest : geboekt
    SSC Lawine I : geboekt
    SSC Lawine II : geboekt
    3 mnd Alagna : geboekt

is echt alleen nog wachten op die tweede module van jullie 😉
    montagna bianca, ti amo
  • arthur
    Beginner
    arthur op 26 september 2013 · 18:34
    Goed initiatief! En zoals we van jullie gewend zijn weer heel knap uitgevoerd! De passie druipt eraf. Precies het zetje dat ik nodig had. Thanks!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 26 september 2013 · 19:35
    @49, lol... @arthur, dank!
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 30 september 2013 · 21:16
    Zojuist module 1 afgerond, mijn complimenten voor de makers!

Er zitten nog wat ruwe randjes (spelling soms), maar wat een kwaliteit!
    Ik vind het erg knap geschreven, het is veelal kort en bondig, maar nergens had ik het idee dat het kort door de bocht was of dat ik iets miste. Schrijfstijl is prettig en geeft mij het gevoel dat ik echt naar een goed advies van een oude wijze man aan het luisteren/lezen ben.
    Het geheel blijft boeien, met als resultaat dat ik dus in een korte tijd alles heb doorgenomen en het merendeel van de testen zonder fouten heb gemaakt (dus als de toetsen kwalitatief goed zjin, wordt het ook goed aangeleerd),

Wat ook prettig is, is dat het echt overal goed leesbaar op is. Ook op de smartphone kun je goed uit de voeten. Vandaag moest ik ergens een half uur wachten, en die tijd heb ik gevuld met een doornemen van een aantal paragrafen.

Mijn kennis tot nu toe is bijgebracht door Lawine 1 en het boek "freeskiing", maar dit is echt een mooie aanvulling en geeft mij geen noodzaak om andere boeken aan te gaan schaffen.
    Ik weet nog niet of Lawine 1 en module 1 echt uitwisselbaar zijn, beiden hebben kwaliteiten die het andere medium technisch niet kunnen bieden (denk aan interactieve vragen, ok, technisch misschien wel realiseerbaar maar niet real-time, de oefeningen met hoogtekaarten en foto's waar je routes op intekent versus in je eigen tijd leren op momenten dat het jou uitkomt, even wat terugzoeken en begripsvragen of je het wel echt hebt begrepen en natuurlijk het naslagwerk wat je bij Lawine 1 niet hebt).
    Ik denk niet dat het elkaar zal bijten en dat beide cursussen naast elkaar een meerwaarde hebben.
    In december maar eens Lawine 2 doen, dan ook even afwachten wanneer module 2 komt!

Ehhh, mocht er nog iemand twijfelen ivm de prijs? Niet zeuren, dit is gewoon goud!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 30 september 2013 · 23:31
    Voor alle Belgische freeriders: de betaalmodule met Belgische banken staat nu ook in het systeem.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro