Freeride Film Festival

Freeride Film Festival

UPDATE SEPTEMBER 2018: De kaartverkoop voor het Freeride Film Festival 2018 is van start gegaan. Check dit topic! Wacht niet te lang en koop snel je kaarten! Het artikel hieronder gaat over het Freeride Film Festival van 2013!

Zo, het heeft even geduurd, maar het is tijd om de locatie voor het Freeride Film Festival 2013 bekend te maken. Een kleine hint: het heeft te maken met de zaal op de foto hieronder.

Best een aardige zaal toch? Zou het niet gaaf zijn om daar dikke freeride actie op te zien? Met het bijbehorende geluid? Juist. Dat dachten wij ook. Je kijkt naar de grote zaal waar de films tijdens het vijfde Freeride Film Festival (8 november) vertoond zullen worden. Waar die zaal is? In misschien wel de bekendste bioscoop van Nederland: Tuschinski in Amsterdam!

We hebben weer goed naar jullie feedback geluisterd. Club Odeon was vorig jaar erg gezellig, maar uiteindelijk toch wat minder voor de ultieme filmbeleving. We waren op zoek naar een locatie waar het allebei mogelijk was. Dat is het monumentale deel van de Tuschinski bioscoop in het hart van Amsterdam geworden.

De perfecte filmbeleving in een geweldige setting, gecombineerd met genoeg ruimte om een biertje te drinken, bij te praten en plannen voor het komende seizoen te maken.

De films

We hebben al twee films bevestigd gekregen. En dat zijn niet de minste.

*McConkey

De film over legende Shane McConkey die iedereen gezien moet hebben!

*Mission: Antarctic

Volg Xavier de Le Rue, door velen gezien als de beste snowboarder ter wereld, op zijn missie om te snowboarden op de Zuidpool. De laatste edits voor deze film worden momenteel afgerond. Vers van de pers dus.

*UPDATE 1 oktober: INTO THE MIND!

Into the Mind van de Sherpas is de derde film. Hier zit eigenlijk de hele freeridewereld al twee jaar op te wachten. De opvolger van het geweldige All. I. Can. En dus te zien op het Freeride Film Festival!

Verder zijn we nog bezig met een aantal andere films waar we een keuze tussen zullen moeten gaan maken. Zodra we hier updates over hebben dan zullen we ze uiteraard laten weten. Het belooft dus weer een hele mooie avond te worden!

Tijdstip

Hoewel het complete programma nog niet rond is zal het Freeride Film Festival naar alle waarschijnlijkheid om 18.00 uur starten en uiterlijk om 0.00 uur eindigen. Klik hier voor het complete en definitieve programma!

Kaartverkoop

Kaarten voor het Freeride Film Festival koop je direct via Pathé door op deze link te clicken. Pathé Tuschinski is groter dan de locatie van vorig jaar, maar wil je zeker zijn van je zaak dan kan je natuurlijk het beste meteen een kaart bestellen. Vorig jaar ging het ook ineens erg hard…Uiteraard is het nog steeds WEpowder en dankzij onze partners CMH Benelux, The North Face en Bever hebben we de prijs laag kunnen houden. Een kaartje kost € 12,50. Ok, dat is iets duurder dan vorig jaar, maar hier krijg je een betere locatie en filmbeleving voor terug!

Wij zijn heel erg stoked en hebben er al heel veel zin in! We zien jullie op 8 november!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
Tim3Auteur25 september 2013 · 10:29

Vet gaaf! Kaartje in the pocket! Stoked!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Expert
ThijsKennisAuteur25 september 2013 · 10:39

Twee kaartjes besteld! Ben erbij, kan niet wachten op Shane’s film :D

Pow!
Gevorderd
Mitchel.Auteur25 september 2013 · 10:56

Drie kaartjes in de Pocket!! Zin in!! Onwijs veel stoke!!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
RPAuteur25 september 2013 · 10:58

BAM, tickets in zhe pocket

Explore the Outdoor!
Toerist
chiloAuteur25 september 2013 · 11:16

Hm. Is het heliplatform nou al gerepareerd?

Ben erbij hoor! :)

My Life Is Better Than Your Vacation!
Gevorderd
3zelAuteur25 september 2013 · 11:27

I’m in… Iemand een slaapplaats in de omgeving van A’dam.
Of andere Belgen die willen carpoolen?
Ik vertrek in Hasselt rond 16u.

knowledge is powder
Beginner
Pazz457Auteur25 september 2013 · 11:40

Chapeau, vette lokatie!

Ben er uiteraard bij :) !

Go to heaven, ski like hell!
Gevorderd
OpaproAuteur25 september 2013 · 18:14

Tuschinski, hoe baggervet is dat!!!

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Gevorderd
BobvanitersonAuteur26 september 2013 · 10:07

Ben erbij! hopelijk is t huis in amsterdam van m’n meisje dan nog niet verkocht…

Toerist
AnoniemAuteur26 september 2013 · 10:57

“Verder zijn we nog bezig met een aantal andere films waar we een keuze tussen zullen moeten gaan maken”

Morris, ik heb een sugestie: intothemind!

Expert
RogieradminAuteur26 september 2013 · 11:31

Hee laat ik dan ook net in Nederland zijn. Ik ben er dus ook bij…

Expert
meteomorrisAuteur26 september 2013 · 17:49

Wow, dit gaat nog harder dan de wePowder Kick Off en wePowder Roadtrip. In nog geen 2 dagen tijd al 20% van de kaarten verkocht. Zijn we een beetje stoked of zo? ;)

powfinder.com
Gevorderd
BigLepowskiAuteur26 september 2013 · 19:45

Vet! 8 kaartjes in de pocket voor de matties

Expert
HaasAuteur27 september 2013 · 18:31

eh… hebben we nog een rode loper moment? trek ik ff een leuk jasje an!

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Expert
meteomorrisAuteur27 september 2013 · 21:33

@@redmarm… ik zeg niets ;)
@@Haas, voor jou als Lexus eeuuh Luxus rijder ligt er altijd een rode loper. Ik zou zeggen Black Tie!

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur30 september 2013 · 10:42

Yoyo… al 25% van de kaarten is verkocht.

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur30 september 2013 · 10:47

Oeps… al 30%

powfinder.com
Gevorderd
sanderandersAuteur30 september 2013 · 20:23

Checkerdecheck kaartjes in de pocket :-)

poefpafpow
Gevorderd
TacoSpriensmaAuteur4 oktober 2013 · 18:29

Vette trailers voor een super locatie… ben dan net ff in NL, komt goed uit… kaartjes besteld…

Expert
meteomorrisAuteur7 oktober 2013 · 12:30

Yo yo, nog een maand te gaan en al meer dan 60% van de kaarten verkocht. Het gaat rap!
Wacht niet te lang ;)

powfinder.com
Beginner
HaagjeAuteur7 oktober 2013 · 14:31

Ben erbij! Into the mind!

Beginner
DijkieAuteur10 oktober 2013 · 12:36

In de pocket!

If you're not living on the edge, you're taking up too much space
Expert
meteomorrisAuteur14 oktober 2013 · 16:24

Update… De grote zaal is uitverkocht. We werken overigens niet met vaste plekken, maar op deze manier kan Pathe de verkoop monitoren en voorkomen we dat we plekken dubbel verkopen.
\

Dus… ga naar deze link, kies Pathe Tuschinski en klik op 18:00 uur:

http://www.pathe.nl/film/19537/freeride-film-festival/agenda

powfinder.com
Gevorderd
edwinreijAuteur14 oktober 2013 · 21:09

Mmh, problemen om kaartjes te reserveren, is het al uitverkocht, of heeft Pathé storing? Melding is: kies geldig kaarttype. Wil graag 5 kaartjes hebben!!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur14 oktober 2013 · 21:18

@@edwinreij Storing bij Pathé. Kaarten worden per zaal verkocht. Grote zaal is vol en nu worden er twee kleinere zalen geactiveerd in de kaartverkoop. Ik verwacht dat het morgenochtend is opgelost. Geen stress, als je deze week kaarten koopt ben je zeker nog op tijd :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
edwinreijAuteur14 oktober 2013 · 21:29

Thanks voor de snelle reactie Arjen, ik ga morgen opnieuw proberen! Avond lijkt me namelijk erg vet.

Expert
TimVAuteur15 oktober 2013 · 15:24

hm, Ik krijg ook geen kaartje niet meer besteld, vind de bestelpagina precies niet meer als ik op de link klik?

Toerist
JanCeesAuteur15 oktober 2013 · 18:35

Probleem is nog niet opgelost. Als je via de website van Pathe besteld dan krijg je een melding dat het is uitverkocht.

Expert
meteomorrisAuteur16 oktober 2013 · 11:02

@@TimV @@JanCees via deze link kun je direct je tickets bestellen (de link in bovenstaande tekst is ook aangepast): https://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127&UserCenterID=1&ShowID=18280382&colorscheme=pathe&bios_id=-1

Pathe is (net als wij) nogal overdonderd door alle stoke!

powfinder.com
Toerist
JanCeesAuteur16 oktober 2013 · 14:13

Thanks Meteomorris,

Kaartjes zijn besteld en ben er bij.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!