wePowder eventkalender '13-'14

wePowder eventkalender '13-'14
Trek je agenda maar!
Trek je agenda maar!

Net buiten de pistes gloort het onverspoorde. En steeds meer mensen hebben er van gehoord of het al ontdekt. En als geen ander willen we je op wePowder laten proeven van de poeder. Of je nu beginner bent of al jaren in de poeder staat. Voor ieder wat wils. En zo ontstonden de eerste wePowder events. Aangeboden op wePowder, georganiseerd door Experts. Want waar wij als geen ander je van alles kunnen vertellen over de sneeuw, kiezen we voor de beste professionals om je te laten begeleiden in de sneeuw. Want veiligheid vinden wij belangrijk. En jullie hebben er zin. De twee events in december waren in no-time uitverkocht en dus komen er meer.

Onderstaand het actuele overzicht van wePowder events. Zodat je met gelijkgestemden de poeder kunt delen. En we zullen deze lijst regelmatig updaten, want er zijn steeds meer experts die jullie naar de poeder willen leiden. Ik zou zeggen, pick your date en zie ik je niet in de sneeuw, dan tot op het Freeride Film Festival!

November

-8 november: Freeride Film Festival, powdered by Bever, CMH Benelux en The North Face (al voor 40% vol). Koop hier je ticketa Eur 12,50

December

-13-15 december: wePowder Season Kick Off, powdered by Epique (70 personen = vol)

-19-22 december: wePowder Roadtrip, powdered by Powderguides.nl (18 personen = vol)

Januari

-3-11 januari: wePowder RevelStoked heliski, powdered by CMH Benelux (nog enkele plaatsen vrij)

Meer info vind je hierof neemt contact op met CMH Benelux

-23-26 januari: wePowder Style, powdered by Epique (prijs 325,00 inschrijven kan nu)

Februari

-6-9 februari: Lang poederalert weekend, powdered by Epique (prijs Eur 325,00 inschrijven kan nu)

-TBA: wePowder roadtrip met onder ander La Grave, powdered by Powderguides.nl (binnenkort te boeken)

Maart

-13-16 maart: Lang poederalert weekend, powdered by Epique (prijs Eur 325,00 inschrijven kan nu)

-27-30 maart: wePowder Hike and Ride, powdered by Epique (prijs Eur 325,00 inschrijven kan nu)

April

-18-21 april: wePowder steep and deep, powdered by Epique (prijs Eur 325,00 inschrijven kan nu)

Mei

-29 mei - 1 juni: wePowder Hike and Ride, powdered by Epique (prijs Eur 325,00 inschrijven kan nu)

Gehele winter

wePowder Safety Academy, voor Eur 49,95 is module I het startpunt voor iedereen die off-piste skiet of snowboardt of dat wil gaan doen. Alle kennis als fundament, ter opfrissing of als naslagwerk. Een must voor iedere echte freerider. Binnenkort is ook module II beschikbaar.

meteomorris

Reacties

Expert
robbieAuteur1 oktober 2013 · 19:24

Haha, goeie foto uit de oude doos :-) Tering hé, wat hebben we daar lekker gereden! :-)

Cool winterprogramma, mooie dingen!

Elite
kanskiAuteur1 oktober 2013 · 19:36

Zeker weten! Wanneer gaan we weer @@Robbie?

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
robbieAuteur2 oktober 2013 · 21:10

Bel maar als het sneeuwt @@kanski ! Dan sta ik meteen voor je deur :-)

Gevorderd
EasyAuteur2 oktober 2013 · 21:47

@ morris: moet de poederbaas freeride comp niet op deze kalender?

Built for Speed
Gevorderd
EasyAuteur2 oktober 2013 · 21:49

& eventueel de SSC praktijk cursussen (schiet te binnen nadat ik op opslaan had geklikt) … :S ;)

Built for Speed
Gevorderd
yannickdbAuteur3 oktober 2013 · 20:39

@@robbie, Idd, alleen maar goede herinneringen aan die dag
(mijn lach spreekt boekdelen ;-))!

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Expert
meteomorrisAuteur6 oktober 2013 · 21:38

@@Easy, ga ik zeker meenemen in een update.

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!