De EOFT, wie gaat er heen?

De EOFT, wie gaat er heen?

12 oktober vindt de start plaats van de European Outdoor Film Tour '13/'14. De EOFT is een tour door 9 landen en begint (hoe kan het ook anders ;)) in Den Haag. Of beter gezegd in Den Haag en Fussen om vervolgens een goede 100 steden en dorpen aan te doen in Europa. Negen korte films vormen het programma, waaronder Supervention waarvan je de trailer hierboven ziet en the Sound of Void die je hieronder ziet.

Nog mensen present?

De avondvoorstelling in Den Haag is al uitverkocht, maar voor de middag zijn er nog kaarten te krijgen. 13 oktober is alweer Amsterdam aan de beurt om daarna verder de Benelux in te trekken. Het complete tourschema vind je hier. Naast de 2 sneeuw geralteerde films vind ik ook de rest wel interessant, vooral North of the Sun wil ik graag zien.

Ga jij naar het EOFT? En zo ja, welke stad?

meteomorris

Reacties

Gevorderd
RobinNAuteur10 oktober 2013 · 12:31

Jaja, net als de afgelopen 2 jaren dit jaar ook weer aanwezig. In Utrecht op 20 oktober, de avond voorstelling.

Voorgaande keren heb ik mijzelf uitstekend vermaakt met de filmpjes die uit alle disciplines van de action sports komen, altijd bijzonder indrukwekkend.

Waar het wit is, is een weg.
Gevorderd
AlexSkiAuteur10 oktober 2013 · 12:56

Ik ga in 010 kijken.

When life gets too complicated.... SKI
Beginner
MiggelAuteur10 oktober 2013 · 13:18

Dit wordt al weer de 5e keer EOFT voor ons. Wij zitten op 20 oktober in Utrecht.

Filmpjes zijn niet altijd even ‘spectaculair’ en soms ligt er wel een dunne lijn tussen indrukwekkend en saai. Toch vermaak ik me altijd wel. Naast de films over sneeuw (op ski of board) kijk ik altijd wel uit naar die op mountainbike of in een kajak.

What goes around comes around
Gevorderd
RobinNAuteur10 oktober 2013 · 13:21

@@Miggel als ik terug kijk naar de afgelopen 2 jaar zijn het wel de niet-ski filmpjes die echt blijven hangen, waarschijnlijk omdat ik buitenom EOFT al zoveel ski voorbij zie komen.

2 jaar geleden vond ik Kadoma over kayaker Henri Coetzee echt heel erg indrukwekkend, zowel de beelden uit Congo als de afloop van het verhaal.

Waar het wit is, is een weg.
Beginner
HaagjeAuteur10 oktober 2013 · 18:25

Te laat voor ons stadje dus :(

Beginner
KendoAuteur10 oktober 2013 · 18:46

Yes, 18 oktober in 010… altijd een prima avond en de kick off van de winter ;-)
Nu eens een keer die jas winnen :-)

“Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
Gevorderd
AlexSkiAuteur10 oktober 2013 · 22:38

@@Kendo ik heb de jas al gewonnen :-P

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
pulverdudeAuteur10 oktober 2013 · 22:44

Ook van de partij in 010 (“isn’t just a code” ;-). @@Kendo, vergeet je niet mijn kaartje ook mee te nemen ;-)

Let the riding do the talking and you've said enough
Beginner
MiggelAuteur11 oktober 2013 · 08:27

@@RobinN dat klopt. Maar ik weet niet of je Je Veux nog kan herinneren. Dat was zeker niet mijn favo. Ze hebben tegenwoordig wel de duur van de filmpjes beter op elkaar afgestemd. Want de 30 minuten Exposed uit 09/10 blijven mij ook nog bij als een 30 hele lange minuten

What goes around comes around
Gevorderd
dennzAuteur12 oktober 2013 · 00:05

Present! Ik ga morgen middag in denhaag… ben benieuwd, trailers zijn veelbelovend.

Ik ski het wel zitten
Gevorderd
dennzAuteur12 oktober 2013 · 23:10

Wauw, north of the sun was heel tof. Inspirerend!

Ik ski het wel zitten
Beginner
KendoAuteur18 oktober 2013 · 22:03

Kut… Weer die jas niet gescoord :-(

“Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!