Crash & Yardsale & Boom!

Crash & Yardsale & Boom!

Vaak gaat het goed, maar vaak genoeg ook niet. Vroeger (ah vroegah) was Warren Miller de koning van de skifilm. En Warren liet iedere film de crashes zien. Dat waren vooral toeristen die voor de eerste keer op de latten stonden (of het gewoon niet konden) en uit de lift vielen, maar ook de pro’s kregen het soms aardig voor hun kiezen.

Tijden zijn veranderd, de sport heeft zich verder ontwikkeld en de rijders rijden extremer en dikker dan vroeger. Eén ding is nog steeds hetzelfde: een crash is nog steeds een crash. Dat weten de atleten van TGR maar al te goed. Alles te zien in deze crash reel van hun nieuwe film Way of Life. Af en toe een dikke yardsale. It’s all part of the game. Kusje erop?

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur11 oktober 2013 · 13:20

Zeer vermakelijk, maar soms voel ik de pijn bijna hier achter mijn schermpje.

Gevorderd
PaulJAuteur11 oktober 2013 · 14:09

“The freight train” haha

Discover the unknown
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur11 oktober 2013 · 22:34

Ik kan er altijd wel van genieten, zeker omdat ik zelf ook vaak genoeg mijn spullen bij elkaar heb lopen rapen.

Deze uit Revolver van Poor Boyz blijft mijn favoriet, naar mijn mening tevens de definitie van ‘yardsale’.

FUCK YEAH I AM FREE
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!