FFF: McConkey

FFF: McConkey

8 november vindt voor de 5e keer alweer het Freeride Film Festival plaats. Deze keer in wellicht de mooiste zaal van Tuschinski. Eén keer per week krijgen we de update door van de verkoop van de kaarten en afgelopen maandag was er 60% van de kaarten verkocht.

En dat is te merken, want ga je naar deze link om je tickets te kopen dan zul je zien dat de ‘stalles’, ‘beneden lounges’ en het ‘vip balkon’ al uitverkocht zijn. Selecteer dan de ‘zij loges’ of het ‘2e balkon’. En het gaat dus heel hard.

En wat wil je met de line up die we hebben. Daarom vandaag de McConkey trailer. Wie komt er als ‘saucerboy’?

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
MiggelAuteur11 oktober 2013 · 12:51

Op je kaartje wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de ‘stalles’, ‘beneden lounges’ en het ‘vip balkon’. Daar staat gewoon zaal 1. Vrije stoel keuze.

Hoe zit dan dan precies?

What goes around comes around
Gevorderd
ArjenproadminAuteur11 oktober 2013 · 12:55

@@Miggel Omdat je in de zaal ook een vrije keuze voor een stoel hebt. Alleen het systeem van Pathe is er op ingericht om per deel van de zaal te verkopen.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
SteefAuteur11 oktober 2013 · 13:49

Hmmm heb ik voor niets alle VIP balkon plekken opgekocht om ze daarna met woekerwinsten te verkopen op de zwarte markt…
Dacht eindelijk eens wat liftpassen te kunnen terugverdienen. Bummer…

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Expert
BSSKI.chAuteur11 oktober 2013 · 17:08

Ik heb de ere gehad de film afgelopen zomer al te zien. Ik ben erg benieuwd naar jullie bevinden… Shane zijn vrouw bij de premiere eergisteren: ‘Het doet nog zoveel pijn, af en toe voelt het alsof het een week geleden is gebeurd’. Was het dit allemaal wel waard? SHANE FOREEVER !

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!