Poeder rijden. Naakt.

Poeder rijden. Naakt.

Vroeger, heel vroeger, toen ik nog studeerde, liepen we wel eens laveloos door de stad op donderdagavond op zoek naar een volgende kroeg die ons nog een biertje (of twee) wilde schenken. Dingen werden toen ineens veel lekker toen we overal het woord ‘naakt’ achter gingen plakken. Gewoon, achter iedere zin. Omdat het kan. En omdat die kinderachtige humor ons in ieder geval een half uur behoorlijk vrolijk hield.

Whitewater

Misschien hebben ze dat bij Sweetgrass ook wel gedacht. Want waarom zou je anders een vet skisegment met dikke poeder filmen? Naakt. Je vraagt je ook af welk gebied daar toestemming in het toch wat preutse Noord-Amerika voor heeft gegeven. Waar anders dan in Whitewater, bij hippiestadje Nelson?

Segment met ballen!

Valhalla is dus al een lekkere film, maar als je er zo’n segment aan toe durft te voegen, dan heb je ballen! Het tovert bij mij in ieder geval een grote glimlach op m’n gezicht. En daar gaat poeder rijden uiteindelijk om!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur24 oktober 2013 · 09:56

LOL, naakt maar wel veel met een lawinepieper…

powfinder.com
Beginner
xosAuteur24 oktober 2013 · 10:31

Hmm, checkt Arjen zijn avator, kijkt op 1.17 en denkt, zal ik het vragen?
Arjen, hoe was het?

Expert
meteomorrisAuteur24 oktober 2013 · 10:40

@@xos… LOL. Nou @@Arjen, kom er maar in…

powfinder.com
Gevorderd
JuulskiAuteur24 oktober 2013 · 10:53

haha mooi!!! Ik was toevallig beide jaren in Whitewater toen ze dit aan het filmen waren, en ja inderdaad 2x de uitnodiging afgeslagen…!
Maar ik was wel heel benieuwd hoe je zo’n shoot nou moet aanpakken, dus heb de boys uitgebreid uitgehoord.

Zie hier de link naar het blog wat ik 2 jaar geleden voor wepowder schreef: “Naked in Nelson”
http://wepowder.nl/weblog/3571/Episode-7-Naked-in-Nelson

Gevorderd
ArjenproadminAuteur24 oktober 2013 · 11:31

@@xos Hahaha. Zo, ik zou wel willen dat ik daar bij was geweest. Ziet er gezellig uit :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
skiesterAuteur24 oktober 2013 · 11:37

pieps en rugzak zelfs! lol. Oh wat zullen ze blij geweest zijn met die spray op 1.04!! lol

Faceshot krijgt wel een nieuwe lading zo…

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
Haas™Auteur24 oktober 2013 · 11:56

Valhalla is voor mij bij verre een van de leukste/beste ski films in lange tijd. Deze scene doet er ook zeker niet onder :D

Rex Monte - Amor Nix
Toerist
AnoniemAuteur24 oktober 2013 · 12:51

FFF?

Gevorderd
ArjenproadminAuteur24 oktober 2013 · 13:30

@@Zimoski Nee, niet op FFF

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
MimosaAuteur24 oktober 2013 · 17:36

Hahaha! Dat ziet er uit als een top dag in de poeder!

Powder makes me happy!
Beginner
JespervzAuteur24 oktober 2013 · 21:08

wat

Toerist
AnoniemAuteur24 oktober 2013 · 23:33

Supergaaf…maar een tikkie koud zo in je blootje!

Beginner
peazAuteur25 oktober 2013 · 10:09

Hahaha wat mooi zeg!

Beginner
KarlijnvdBAuteur26 oktober 2013 · 15:20

Hahaha echt lachen!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!