Wie is de beste Saucerboy op het FFF?

Wie is de beste Saucerboy op het FFF?

Op het Freeride Film Festival is McConkey één van de films die we zullen laten zien. Shane McConkey was een geniale atleet, maar had ook een geniaal alter-ego: Saucerboy. De vraag is: wie is de beste Saucerboy op het Freeride Film Festival. De winnaar krijgt een paar ski’s of een board van K2!

Wie is Saucerboy?

Saucer Boy was het karakter dat Shane in het leven had geroepen om skiërs en boarders in de zeik te nemen die zichzelf net even wat te serieus namen.

Ontstaan

Saucerboy ontstond in 1997, toen Shane tijdens het filmen z’n knie naar de klote hielp. Aangezien hij de rest van de trip niet meer kon skiën, bedacht hij zijn alter-ego, gewapend met snowblades, een fles Jack of Jim, klimtouw, een foute bril en dito jas, klimgordel en uiteraard z’n schotel (slee).

Doe jij ook mee?

Kom jij naar het Freeride Film Festival als Saucerboy? Naast de eeuwige roem die je ten deel valt krijgt de uiteindelijke winnaar dus een paar ski’s (of een board) van K2! Genoeg reden dus om je vrijdag 8 november geniaal uit te dossen!

We hopen dat er veel mensen als Saucerboy zullen komen. Een mooi eerbetoon naar Shane, en helemaal wat CMH Benelux en wePowder ook vinden. Wel op een goede manier met de sport bezig zijn, maar het ook zeker om het plezier laten draaien!

Wij hebben er zin in!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur29 oktober 2013 · 21:34

jeetje, nu baal ik toch wel erg dat ik er niet bij ben! had me graag tot op het bot uitgedost als m’n favoriete alter-ego aller tijden!

Gevorderd
atlasemielAuteur5 november 2013 · 16:54

ben geen 11!

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Expert
meteomorrisAuteur6 november 2013 · 09:15

@@atlasemiel wie was dan dat kleine jongetje dat in je naar boven kwam in Canada ;P

powfinder.com
Gevorderd
woutertichelaarAuteur6 november 2013 · 14:58

Werkt het volgens de puntentelling van G.N.A.R.?

one way to go down
Gevorderd
atlasemielAuteur7 november 2013 · 19:25

@@woutertichelaar Haha, Dan weet ik wel wie er wint; degene die naakt afdaalt van de bovenste ring in Tushinsky naar het filmboek met zijn/haar moeder aan de telefoon.

@@meteomorris, lijkt me op deze manier wel weer een leuk feesie worden. Ben er niet bij…

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Expert
meteomorrisAuteur7 november 2013 · 19:29

@@atlasemiel ai ai… te druk met de tenten?

powfinder.com
Gevorderd
woutertichelaarAuteur7 november 2013 · 21:41

gaat gelijk op zoek naar plekjes waar de gnome kan verstopt zijn

one way to go down
Gevorderd
atlasemielAuteur10 november 2013 · 13:38

@@meteomorris, nee tentenbusiness ligt nu praktisch stil. Wat op zich weer ruimte geeft voor andere hobby’s. :-)

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!