Happy winter!

Happy winter!

Andreas Fransson en Bjarne Salén zijn twee skiërs van de meest hardcore vorm. Het tweetal doet dingen waar ik zelfs in m’n dromen nog wakker van zou schrikken. Iedere keer leveren ze weer schitterende beelden af war ze hellingen afdalen waar het al lastig is om ze omhoog te klimmen, laat staan om ze af te dalen.

Alpinisme en freeride

In deze edit met zeven minuten dikke actie dalen ze de onder andere de Pain du Sucre af. Geweldige beelden, een lekkere voice-over. Ski alpinisme en dikke freeride!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur30 oktober 2013 · 12:10

Hly Crp. Andreas = Baas

When life gets too complicated.... SKI
Beginner
peazAuteur30 oktober 2013 · 12:22

haha die hond rent hard naar beneden

Expert
ThijsKennisAuteur30 oktober 2013 · 13:18

Jaa mooi, en tegelijk onbegrijpelijk… Die afdalingen waar je met 1 verkeerde bocht helemaal beneden ligt, wat beweegt iemand er toch toe om dat te doen?

Pow!
Toerist
AnoniemAuteur30 oktober 2013 · 16:24

Erg mooi, ik begrijp hem wel (wat niet wil zeggen dat ik dat ook doe, begrijp me goed…). Je wilt steeds verder, steiler, meer exposure. Je test jezelf. Voor sommigen is dat een afdaling naast de lift, voor hem zijn dat de 5.5 en 5.6 afdalingen. Daarnaast zal het ook met ego te maken hebben, hoe je het ook wendt of keert. Door dit soort afdalingen te skien hoort hij bij een heel select groepje. Respect!

Gevorderd
BigLepowskiAuteur30 oktober 2013 · 20:59

Dat is pas steep! Hoe steil was die helling? ;)

Gevorderd
koen_djfistelAuteur30 oktober 2013 · 21:28

van zoiets lig ik nu persoonlijk 's nachts van wakker … (kzou liever slapen en nachtmerries hebben) …

sbs roelz
Gevorderd
EmileHendrixAuteur30 oktober 2013 · 21:48

Als mensen er zo mooi rond kunnen vliegen, vindt ik het niet gek dat de naastgelegen pas zo genoemd is. Wat een mooie beelden…

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
mhilbertsAuteur30 oktober 2013 · 22:59

geeft wel een nieuwe betekenis aan de omschrijving “no fall zone”…
Ze hadden alleen Morgan Freeman even moeten vragen voor de audio dub. Zo’n Scandi accent is niet heel sexy…

Elite
SvenD'HaeseleerAuteur3 november 2013 · 05:03

Respect, doet me denken aan Doug, prachtig. Bedankt om te delen!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!