De 100e Salomon Freeski TV

De 100e Salomon Freeski TV

Wow! De mannen van Salomon releasen vandaag de 100e aflevering van Salomon Freeski TV. En er zijn nogal wat mooie afleveringen gemaakt. Wat te denken van de Freedom Chair, Skibums never die of The Burn?

Wat is de beste Freeski TV aflevering?

Eigenlijk kan ik zelf niet kiezen uit de bovenste drie, omdat ze allemaal uniek in hun soort zijn. Dus…wat is voor jou de beste of meest indrukwekkende aflevering van Salomon Freeski TV geweest?

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
YorranAuteur5 november 2013 · 17:04

Super dikke aflevering. Gelijk maar wat afleveringen terug gekeken, zoals ‘The Burn’. Echt bizar wat ze soms weten te filmen!

Gevorderd
evanAuteur5 november 2013 · 17:27

Ik heb lang niet alle afleveringen gezien, maar er zitten zeker veel mooie bij. De beste? Ik kijk skifilmpjes om mijn goesting ;-) in skiën aan te wakkeren. Dus de beste afleveringen zijn voor mij alle afleveringen met Kaj Zackrisson, de belichaming van stoke. :-)

PS: Netjes dat ze Magnus Kastengren gedenken.

Gevorderd
EmileHendrixAuteur5 november 2013 · 19:22

Poeder en pillows zoals in ‘this is norway’ zijn niet van m’n netvlies te krijgen. Maar de mooiste vind ik die afleveringen die over mensen de verrassende mooie dingen doen en je meer laten zien dan je anders ziet, zoals bijvoorbeeld de aflevering ‘la grave ski bum’. Heerlijk!

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Toerist
timothyAuteur6 november 2013 · 13:56

voor mij is het ‘the storm’ wanneer iedereen denkt ‘kak er komt nood weer’ denken de echte skiërs mmmmm verse snee.

en als ik nu het nummer office origami hoor droom ik direct weg naar de bergen en de heerlijke verse sneeuw.

Beginner
Timsen91Auteur6 november 2013 · 13:59

La Nina!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur6 november 2013 · 14:00

Ik blijf die aflevering van de Spelen in Whistler ook geniaal vinden. Mooie stoke en ‘not sharp’: geniaal!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
SkottyAuteur6 november 2013 · 14:31

Ik vond “Poor Man’s Heli”, episode 12 uit seizoen 6 het leukste. Ik heb in de winter ook al wel met ski’s aan gevlogen, maar zoals deze gasten per parapente naar de top en dan op ski’s naar beneden lijkt me helemaal het einde…

No guts, no glory
Gevorderd
ArjenproadminAuteur6 november 2013 · 16:15

@@Skotty Dat was ook een mooie aflevering inderdaad. Pfff, aardig wat geweldige content gemaakt die gasten!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!