WINTER12 #6 JAPOW part2

WINTER12 #6 JAPOW part2

Meer dan een jaar lang adhdgerelateerde onrustige nachten, virtueel-ongrijpbare stress én een klamme schaduw op m’n eeuwige zoektocht naar enige gemoedsrust : auteursrechterlijk geblokkeerd filmke ; m’n tweede deel van m’n Japow-verhaal !! Japow, goh, was dat niet m’n once-in-a-lifetime-trip … (alhoewel :-) !

Eindelijk, na zovele maaaaaanden, is SuperWePowderHero Echo er in geslaagd dat vermaledijt filmke te her-com(pro)prime(te)ren of ‘zoiet’ en kunnen we nu eindelijk dat resultaat een tweede keer op jullie loslaten.

Voor iedereen maar vooral voor degenen die deze winter naar Japan gaan : Enjoy !!!

powgrtz

koen_djfistel

ps1 holy thx Echo

ps2 ter herinnering : dit was part 1

koen_djfistel

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur9 December 2013 · 10:03

ps3 : ook een holythx voor RemcoE

sbs roelz
Gevorderd
FonzieAuteur9 December 2013 · 10:14

Ik ga… Eind jan. Honshu: Hakuba/Happo-One/Myoko/Nozewa Onsen, Hokkaido: Tomamu/Furano, Niseko/Rusutsu/Kamui-links/Teine etc… trip, dates, transport, gear, guides, locations, acco. Meeste is geregeld. Cant wait… I will travel in the spirit of Koen the Great powderconqureur. Following the footprints and chosen path. Met zo’n areool achter je hoofd in je avatar en je baard wordt het bijna religeus… :-) Een pilgrimage, holy pow-grails galore… En dan moeten we ook nog filmen en bloggen, dat is toch niet te evenaren…? Vanavond het filmpje kijken… nu eerste werken… voor de broodnodige centen…

Never a last run..
Gevorderd
DutchessAuteur9 December 2013 · 11:14

LEKKER!!

Ik ga ook! Ik vlieg 3 januari naar Tokyo, ga dan door naar omgeving Myoko, heb een auto gehuurd met 4wd en winterbanden. Vanaf 15 januari tot 23 januari zit ik met eega in Hakuba, daarna staat alles nog open. (Kan Nozawa worden, kan Hakkoda worden, maar kan ook Kyoto worden, afhankelijk van omstandigheden en wensen) 3 februari weer terug naar huis. Aansluitende poederbuddies zeer welkom! HINT!

Is er toevallig een wepowderaar die ook begin januari in Honshu zit? Ik heb splitbindingen besteld die niet op tijd aan gaan komen in Nederland om ze mee terug te kunnen nemen: wie weet wil die iemand ze dan meenemen?

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
Guy.Auteur9 December 2013 · 11:46

Plezant!!

Gevorderd
EchoAuteur9 December 2013 · 14:00

You’re welcome Koen, Graag gedaan!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
VinnieAuteur9 December 2013 · 15:24

Lekker lekker Koen,

Treeruns Treeruns Treeruns:)

nu ben ik weer jaloers:)

hoe was Tauplitz?

Sharing Secrets, Sharing freedom!
Gevorderd
RPAuteur9 December 2013 · 15:43

Gaaf hoor!

Explore the Outdoor!
Gevorderd
EmileHendrixAuteur9 December 2013 · 16:40

Fijne cultuurschok Koen :)

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur9 December 2013 · 19:22

Koen, jouw stijl is zo uniek. Echt vet :)

FUCK YEAH I AM FREE
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!