wePowder en NKBV gaan samenwerken!

• Ellen3
    Advanced
    Ellen3 op 13 november 2013 路 18:01
    @Twintipmafia: Ik ben zelf NL-er maar woon en werk in BE. Dat kan nog net voor de NKBV, maar als Belg wordt je helaas niet geaccepteerd...allez, dat wil zegggen: voor de verzekering alleszins 馃槂

Polisvoorwaarden NKBV: "Voor de volledige verzekering komen in aanmerking personen met een Nederlandse nationaliteit ongeacht waar woonachtig alsmede personen met een andere nationaliteit voor zover deze zijn aangemerkt als een Nederlands ingezetene. Leden met een niet-Nederlandse nationaliteit en tevens woonachtig buiten Nederland kunnen uitsluitend het bergsportrisico en skirisico verzekeren. Deze leden worden geacht niet te zijn verzekerd tijdens
    reizen die het karakter hebben van een vakantie of zakenreis"
    GirlPowder
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 13 november 2013 路 18:43
    Tuurlijk kom je erin als Belg. Zelf Belg en lid van NKBV. Het reisverzekeringsgedeelte geldt niet voor ons (bv. diefstal of schade van materiaal, ziekte), maar reddings- en repatrieringskosten t.g.v ski-/klimongeval dus wel. Staat daar ook. Zakenreizen zijn zoiezo niet gedekt.
  • Xerate
    Tourist
    Xerate op 17 november 2013 路 10:54
    Goeie zaak, ook al jaren nkbv lid. Misschien gezamelijke offpiste workshops oid organiseren? Misschien in combi met de snowsafety center?
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 9 december 2013 路 10:05
    Top-Deal!
    Skiing is Freedom!
  • snelle_henkie
    Advanced
    snelle_henkie op 12 december 2013 路 09:16
    Interessant en mooie combi, ben benieuwd hoe de off-piste verzekering zich verhoudt tot die van de NSkiV, die is volgens mij een stuk duurder dan de hier genoemde 27 euro... Anyone any idea?
    Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
  • hotnotsgot
    Beginner
    hotnotsgot op 16 december 2013 路 10:17
    heb deze week ge茂nformeerd naar deze verzekering.

ik ga deze winter nr canada vr 4 maanden en de verzekering is slechts geldig voor 46 aaneengesloten dagen.
    verlenging kost 2 euro per dag.
    vraag is nu: ik ga niet elke dag ski毛n en we gaan ook wat rondreizen, geldt dit per aaneengesloten skiweek?

want hoe zijn saisonniers dan verzekerd?
    @Kanski: hoe doe jij dat? 馃槂
    Dream it. Wish it. Do it.
  • kanski
    Elite
    kanski op 16 december 2013 路 17:47
    @HildeMantels; via de werkgever!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro