Dikke pow met Eric Jackson

Dikke pow met Eric Jackson

Eric Jackson heeft alles wat een goede snowboarder moet hebben. Skills, snelheid en een dikke baard. Hij heeft een lekker segment gekregen in de film Naturally van Adidas. Prima beelden om het weekend mee in te luiden!

Waar is zijn avi-gear?

Wat ik dan wel weer bizar vind is dat hij veel afdalingen zonder rugzak (en laten we aannemen dus ook zonder avi gear) doet. Nou is het zo dat in Noord-Amerika alles binnen de boundary gecontroleerd wordt, maar goed, het lijkt me toch heel sterk dat deze beelden allemaal in een skigebied zijn opgenomen. Niet echt het goede voorbeeld dus!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
ieismAuteur16 november 2013 · 09:21

Ejack en Blauvelt zijn geloof ik wel mijn favo rijders, moet ik dan toch maar die Adidas boots gaan kopen?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
GillesAuteur16 november 2013 · 12:29

Mooie beelden. Lijkt me dat in zijn geval een pieper voldoende is, want tijdens het filmen staan er wel een paar mensen klaar met gear in geval van nood.

Gilles is my name!!
Gevorderd
Robert1968Auteur16 november 2013 · 13:04

Buiten het feit dat hij geen 3 eenheid heeft is het wel lekker dat er een snowboard filmpje wordt getoond.

Snowboarder 🤙
Beginner
roel2Auteur16 november 2013 · 17:37

Amai amai, wanne poeier!! Vette beelden.

The only source of knowledge is experience
Beginner
JespervzAuteur17 november 2013 · 18:47

En hij heeft ook geen helm op…
los van dat zijn het zeker wel mooie beelden :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!