Hunt: alle films € 12,50!

Hunt: alle films € 12,50!

Deze week gaat het iedere dag helemaal los in de wePowder shop. Van maandag 17 februari t/m dinsdag 25 februari kan je je voordeel doen in de wePowder shop.

De actie van dinsdag 25 februari

We hebben nog een mooie voorraad DVD’s liggen en die gaan er deze week met heel veel korting uit. Wat dacht je van Superheroes of Stoke nu voor € 12,50! (in plaats van € 29,95 of € 34,95) Zowel op BluRay als op DVD! Koop 'm nu hier! Of In Deep, Light the Wick, The Attack of La Nina, The Way I See Iten nog veel meer films voor maar € 12,50 per film!

De spelregels

Nou ja, spelregels zijn er eigenlijk niet, maar we willen wel even melden waar je rekening mee moet houden:

-Exclusief (eventuele) verzendkosten

-Voor alle acties geldt op = op.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
svenkproAuteur3 december 2013 · 09:43

Mooie actie, de verzameling raakt al aardig compleet :)

Zelf ben ik nog op zoek naar een specifieke film maar ben de naam ervan kwijt. Verhaal gaat over een groep vrienden die samen een berghut betrekken en van daaruit mooie lijnen rijden / skien. In mijn herinnering speelt het in Tirol.

Iemand de naam van deze film??

If in doubt, don't go out!
Expert
meteomorrisAuteur3 december 2013 · 10:28

@@SVENK, die film stond toch op vimeo dacht ik. Gratis.

powfinder.com
Gevorderd
svenkproAuteur3 december 2013 · 14:19

@@meteomorris weet je een titel? vimeo is groot ;)

If in doubt, don't go out!
Expert
meteomorrisAuteur3 december 2013 · 14:37

Is het deze?


Of anders deze?
powfinder.com
Gevorderd
svenkproAuteur3 december 2013 · 23:17

Hike2Ride!! Super sfeertje.

If in doubt, don't go out!
Gevorderd
MimosaAuteur4 december 2013 · 11:19

Vraagje: vorige keer dat ik een DVD bestelde ontving ik een Blu ray, die ik dus niet kan gebruiken. Hoe kan ik dat voorkomen bij een volgende bestelling?

Powder makes me happy!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 december 2013 · 14:08

@@mh74 Door de DVD te bestellen bij de keuze tussen Bluray en DVD :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
MimosaAuteur4 december 2013 · 18:00

@@Arjen, die keuze is niet overal zichtbaar?! Zie bijvoorbeeld bij ‘The attack of la Nina’ en ‘In deep’.

Powder makes me happy!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 december 2013 · 20:07

@@mh74 dat is vreemd. Als er geen keuze is dan zou je een dvd moeten krijgen. Mail me even op arjen (ad) wepowder.nl

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!