Freeriden in de Arlberg

Freeriden in de Arlberg

Al eerder ontvingen we de teaser van DASEIN van Stefan Häusl. En inmiddels is de hele film online te bekijken. Wij hebben ‘m als eerste. Het is 18 minuten lang genieten van mooie freeride van Stefan Häusl en Björn Heregger vanuit de Arlberg.

Er zijn voor elkaar

Zoals iedere freeride film tegenwoordig heeft ook deze een verhaal. Nou ja, verhaal…het combineert de skills van Stefan en Björn met het waarom. Het er zowel zijn voor je maten op de berg, als voor je familie thuis. Iets waar iedere freerider zo nu en dan wellicht mee worstelt.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
ThijsKennisAuteur25 november 2013 · 15:05

Een van de beste skifilms die ik in tijden heb gezien! Super tof, technisch ook echt fantastisch, dat maakt het zo veel leuker om te kijken!

Pow!
Beginner
YorranAuteur25 november 2013 · 16:36

Wauw! Ik startte de film en zonder dat ik het doorhad was deze alweer voorbij! Dik materiaal voor deze regenachtige dinsdag!

Toerist
AnoniemAuteur25 november 2013 · 19:19

Wauw. Mooie beelden.

Gevorderd
BobvanitersonAuteur25 november 2013 · 21:49

erg mooi, stabiele stijl bij beiden.
gave beelden vanaf de albonakopf,

gelukkig werd later in de film de slowmotion wat minder, dat vond ik in het begin wel een beetje teveel van het goede

Beginner
PKAuteur27 november 2013 · 20:46

Afgelopen weekend ‘in to the mind’ en ‘Valhalla’ gekeken. Leuk, maar doe mij deze film maar!

Let it snow, let it snow, let it snow
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!