VLOKKEN14 #1 KISS MY ASS ZWARTE PIET

VLOKKEN14 #1 KISS MY ASS ZWARTE PIET

Soms is het simpel.

Opeens “moest” er gegaan worden !

Het weekend daarvoor had ik nog scheldend en lazarus al die poedermaatjes vervloekt omdat ik net niet meekon en zij inderdaad dikke vette poeder zaten te rijden (en ik nie!!!) !!! FuckYou All!!!

Tja, soit, het zij zo , denk je dan (achteraf) maar, … maar écht aangenaam gezelschap zal k, denk ik, niet geweest zijn dat weekend …

Daarna een veel te propvolle week én veel te propvolle nachten én een veel te propvolle kop … Godverdomme!

Om één of andere reden moet dat dan gelouterd worden (of “gecompenseerd” ; ‘t is maar hoe je ‘t uitlegt) : Dit weekend ben ik weg…

Veel te moe. Veel te oud. Veel te stressy.

Om 4 uur ’s morgens draaiden Prezi en ik ergens beneden Tauplitz onze autozetelrugleuning zo ver mogelijk achteruit en probeerden we de oprukkende koude te verbijten en onze oogskes efkes dicht te doen …

Acht uur later gooide ik m’n spiksplinternieuwe Jones shark-gehavend terug het koffer in. “Jawadde. Schaisse, dit gaatem anders ni overleven!” Een halve dag en al beten tot op de base.

Een reanimatie later stond ik terug op m’n ouwegetrouwe bompa-jones.

Een staalrand-amputatie was even later al z’n deel. :-( Ocharme, ocharme, onzen ouwe, maar genieten deetem wél vollen bak : poeder , poeder , poeder en poeder én die sharks nam ie er met alle plezier bij. (Hij heeft dan ook al ooit wat meegemaakt.) Hij staat hier nu nog altijd met een grijns van hier tot in jakkamakka in de keuken te blinken ; nu mag ie écht op pensioen :-) :-) Thx buddy !

WePowder was groot en we reden dat de stukken eraf vlogen (letterlijk en figuurlijk soms) Voor iedereen was het de eerste dag pow van winter14 en zoals zo vaak ga je doorheen de dag het terrein beter en beter kennen en vind je meer en meer de pareltjes. Alzo geschiedde. :-) Al was het zoeken geblazen.

“Dat verdient een schnitzel!” leefde duidelijk in de groep : 7 hollanders en 2 belgen ! Dat levert na het nodige gerstenat al vlug interessante gesprekken op. Tot Zwarte Piet langs kwam. Dan toch de Tauplitz-versie van Zwarte Piet : Krampus ! Halelujah, DAAR kunnen we nog eens een maatschappelijke discussie over openen. Ik verschoot mij nen bult toen ik boven m’n schnitzel hing en opeens nachtmerriegewijs kloppend op de raam nen duivel verscheen !!! “Ik” kreeg er zelfs schrik van. Vijfzes verschrikkelijk uitgedoste gedaanten overvielen wePowder én hun schnitzel (én bier) !!!

“Verbieden” die verschrikking !

Alsook het openen van maar één lift in Loser de volgende dag :-( . Miljaardemiljaar. !

Maar de kop is eraf. (Nu nog die van Krampus / Zwarte Piet !!)

We hebben poeder gereden !!! . :-) :-) Dikkevette SMILE Yihaaaaaa ! Kiss my ass Zwarte Piet !!

koen_djfistel

koen_djfistel

Reacties

Gevorderd
RPAuteur17 december 2013 · 09:12

Haha Koen, wat een geweldig verhaal weer!

Lekker hoor… wel druk filmpje zo op de vroege ochtend :-)

Explore the Outdoor!
Gevorderd
49Auteur17 december 2013 · 10:11

@@koen_djfistel, een rood duvelke kan zo’n manke trol toch wel aan? :p

montagna bianca, ti amo
Beginner
PKAuteur17 december 2013 · 10:23

Grijns

Let it snow, let it snow, let it snow
Gevorderd
CPetAuteur18 december 2013 · 09:26

+1 echt top!

Let the snow come!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!