Salomon Freeski TV: The Architect

Salomon Freeski TV: The Architect

Ik heb m’n droombaan voor later als ik groot ben gevonden. Ik word architect van skigebieden. Vroeger verveelde ik me regelmatig op school en zat ik in de klas complete skigebieden uit m’n hoofd na te tekenen en op bestaande skikaarten nieuwe liften in te tekenen. Als ik toen had geweten dat er een beroep als architect voor skigebieden bestond…

Suggesties

Maar goed, uiteindelijk ben ik nog wel redelijk terecht gekomen en heb ik deze video van Salomon Freeski TV met toch wel boven gemiddelde interesse gekeken. Ook omdat we in de winter van vorig jaar een aantal suggesties van verloren gegane skigebieden aan Salomon gedaan hebben. Een zeer interessante aflevering van Freeski TV dus!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
evanAuteur21 december 2013 · 12:53

De opkomst en ondergang van skigebieden is een buitengewoon relevant onderwerp met heel veel verschillende gezichten. Ik vind het daarom buitengewoon teleurstellend dat dit onderwerp louter vanuit het zakelijke perspectief van deze architect wordt behandeld. Wat een kritiekloze flutdocumentaire, bah!
Dan zie ik liever gewoon Mike, Mark en Kaj. Next!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!