VLOKKEN14 #2 GENE STRESS !!!

VLOKKEN14 #2 GENE STRESS !!!

Het weekend van 14-15 december kwam met rasse schreden dichterbij. Om één of andere reden is het weekend vlak voor de kerstvakantie ondertussen een vast SLOPE-pow-weekend aan het worden. Maarten, Jokke, Prezi, … kunnen dan wat dagen vrijmaken ; ik niet maar ik rij wel graag met die gasten… wat dan voor mij te zotte en te belachelijke tripjes oplevert voor 2 dagen zoals bv. vorig jaar 2 dagen St. Foy.

Met veel te rasse schreden kwam dat weekendje nu dichterbij. Onheilspellend dichterbij !! Er was nougatbollen pow te vinden met als gevolg dat de stress-factor op facebook (en dito aangelegenheden) weer megaserieus uit de pan begon te swingen. Noorwegen, Queras, weetikveel, … vanalles kwam voorbij.

De voorspellingen en de condities waren echter zo dramatisch dat het voor mij dag na dag duidelijker werd : Dit wordt Niks ! Ofwel : Dit wordt Niks Stress !! Ik haak af. Ik haak af voor de verre trip. Ik heb maar 2 dagen eh mannekes…

Poes wou per sé naar de bergen. Waarom niet ? Yes. Time for some Quality-time :-) Weg constant internetten. Weg constant facebooken met alle pow-gerelateerde-vrienden. Weg constant alle poedersites checken. Weg met half-europa-dat-eventueel-iets-van-de-powcondities-weet bellen. Weg speeltijd-telefoons van : “Wat denktegij? Naar waar ? Wille gij al iets boeken ? Waar zegde ? Ik weetet ook nog ni…” Weg onrust, hartkloppingen, adhd-brein, cafeïne-trillingen… ! Wég STRESS !!!

Gewoon 2 dagjes bergen met Poes. Vrijdagavond op. Wat back-country-wandelen. Naar de bergen kijken. Fondueke doen. Van die dingen … Zaaaaalig !!

Of zou ik toch niet m’n splitboard meenemen ?! Zou er niet ergens een hut te vinden zijn waar we naartoe zouden kunnen stappen (Poes kan toch met raketten omhoog…) en vanwaaruit interessante noord-oost-hellingen te scoren zijn ? Hoe zou die couloir die de Mattias van de Vertical in Kleinwalsertal al zolang geleden voorstelde erbij liggen? Eens internet checken. Zou de schwarzwasserhutte al open zijn? Zouden er er nog gasten in de buurt zijn die efkes chillend mee naar die hut zouden willen skinnen?

Oh ja, verdoeme, splitboard ; hoe stel ik die nieuwe bindingen juist af op die splitboard ? “Da klopt ni, da steekt te ver naar voor … “

En ik ga NIET in die veel te warme oude broek (van voor den oorlog) met constant zweet-in-de-voor Uren naar boven stappen !! (Inderdaad, broek vorige week in Tauplitz weer volledig gemassakreerd !) Ducktapen, die handel !!

Miljaar ! De Christophe van de Auenhütte : “We zijn volledig aan’t verbouwen. Geen enkel bed vrij…” Dedju ! En er blijkt nog niet veel open te zijn in 't Kleinwalsertal !

Shit, daszjust ; ik heb nog geen nieuwe sneeuwkettingen voor die nieuwe sneeuwbanden ….

koen_djfistel

ps geen bewegende beelden want in alle “stress” menne go-pro op de kast vergeten ….

ooit

raket-poes

earn yr fondue!!

koen_djfistel

Reacties

Beginner
polingAuteur30 december 2013 · 01:40

nice. vooral die eerste pica. op locatie gemaakt???

Gevorderd
AryenAuteur30 december 2013 · 16:38

Leuk :)!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!