Ski bummen, een heel seizoen iedere dag op de latten en geen poederdag missen. Hard werken in de zomer en goedkoop leven in de winter zodat je in de winter niet of nauwelijks hoeft te werken. Maar hoe leef je zo goedkoop mogelijk? Je gaat dan natuurlijk kijken waar je op je uitgaven kan besparen. Naast onderdak is eten natuurlijk een van de voornaamste kostenposten. Vandaag ga ik in op het onderdeel goedkope poeder maaltjes.
Men moet natuurlijk niet vergeten dat het maximale van het lichaam gevraagd wordt, waardoor er dus verantwoordelijk gegeten worden. We hebben die eiwitten en koolhydraten en vetten hard nodig. Daarnaast zijn we natuurlijk opgevoed tot fijnproevers en gaat droog brood met een eitje en een blikje tonijn natuurlijk niet iedere dag op.
Vandaag zal ik een van onze toppers onthullen, een gerecht wat naast het voedzame ook een culinaire hint heeft. Hierbij presenteer ik dan ook met trots de eerste aflevering van 鈥楾he Ski Bum Connoisseurs'.
Waarschijnlijk ben ik niet de enige die ervaring heeft met deze manier van leven. Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie top gerechten zijn.