Laatste dag: Academy € 49,95!!

Laatste dag: Academy € 49,95!!

Mocht je nog niet gestart zijn met de Academy, dan is nu je kans. Volgende week gaat de prijs van de wePowder Safety Academy omhoog van € 49,95 naar € 59,95. Dan verschijnt namelijk het boek.

Einde aan de introductieprijs

Met het daadwerkelijk verschijnen van het boek komt er een einde aan de introductieprijs van € 49,95. Voor deze prijs wilden we de cursisten van het eerste uur bedanken voor hun vertrouwen. Waarom we de prijs verhogen? Nou, een boek maken kost een hoop geld en we hebben besloten dat we iedereen die ons het vertrouwen heeft gegeven een boek toe te sturen. Inmiddels zijn er vele freeriders veiliger onderweg en we hebben van vele van jullie positieve geluiden gehoord.

Hoe ziet het boek eruit?

Onderstaand vind je al enkele impressies van het boek. Volgende week starten we met de verzending van module 1. Wil jij ook deelnemen aan de Academy en nog profiteren van de prijs van € 49,95 start dan nu, want ergens volgende week gaat de prijs omhoog naar € 59,95 per module.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur20 januari 2014 · 11:20

Crap. Ik moet nog ff wachten op mijn salaris welke waarschijnlijk later komt dan de prijsverhoging :-(

When life gets too complicated.... SKI
Expert
Toerist
AnoniemAuteur20 januari 2014 · 15:46

Waarom geen Paypal?

Gevorderd
sanderandersAuteur20 januari 2014 · 18:02

Ziet er zo mooi uit, dat ik net mijn exemplaar heb besteld! Ik kijk er naar uit om die kostbare kennis tot me te nemen! :-)

Vraagje: Ik vertrek a.s. zaterdag zelf naar de Alpen (Les Arcs), dus hoop mijn papieren kopie voor die tijd binnen te hebben. Kan je wat zeggen over de levertijd?

Be stoked!

poefpafpow
Expert
meteomorrisAuteur20 januari 2014 · 21:16

@@sanderanders, we kunnen niets garanderen. Woensdag gaan ze mee met de post en het kan tot een week duren voordat ze op de mat landen.

powfinder.com
Gevorderd
rutgerbergeAuteur20 januari 2014 · 22:20

Net begonnen aan deel 2 online, vond 1 te algemeen na ssc theorie.
Zou 1 nog weleens graag als naslagwerk willen hebben, pakt toch wat makkelijker dan de cd van ssc…
Vult de behoefte echt goed aan tot nu toe
Petje af

Gevorderd
sanderandersAuteur20 januari 2014 · 22:30

@@meteomorris Dan neem ik wel een laptop mee om daar online wat door de wePowder Safety Academy te ‘werken’ en ligt er een mooi, nieuw boek op me te wachten als ik terug kom. Ook fijn! :-) Thanks voor de heads up.

poefpafpow
Expert
meteomorrisAuteur20 januari 2014 · 22:37

@@rutgerberge, dank!
@@sanderanders, we doen ons uiterste best ;)

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!