Beelden uit het Salzburgerland

Door RensenStephan op 22 januari 2014 · 5

Tja, daar zitten we dan in het Salzburgerland… Hoe goed het seizoen ook begon met een aantal hele dikke poederdagen begin december, op dit moment zien de alpenweides er uit alsof de winter al een tijdje over is. Hoog in de bergen en met een flinke hike zijn er nog mooie runs te vinden. Helaas komen woorden als treeruns en pillows ons nu nog maar vaag bekend voor. Niet dat je ons hoort klagen. Afgelopen week hebben we dikke poeder gereden in Andermatt en Airolo en de komende dagen gaan we Slovenië verkennen.

Wat een verschil met vorig jaar

Maar we blijven hoop houden, want als die nordstau eindelijk weer thuiskomt, dan zijn we er klaar voor! Tot die tijd dromen we nog even weg bij onze beelden van vorig jaar in het Salzburgerland…

Reacties

• ieism
    Tourist
    ieism op 22 januari 2014 · 14:37
    Ideale toer omstandigheden zo te zien. Geen gedoe met waterdichte kleding, crampons en klooien met splitboards. Gewoon lekker op je gympen omhoog lopen. 😃
    splitfest.nl
  • snelle_henkie
    Advanced
    snelle_henkie op 22 januari 2014 · 14:39
    Ik zeg één woord: Felbertauerntunnel!
    Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
  • Vincent.S
    Beginner
    Vincent.S op 22 januari 2014 · 23:47
    behulpzaamniet ok
    snelle_henkie 22 jan. 2014 14:39
    Ik zeg één woord: Felbertauerntunnel!
    Door de obb scleusse was/ is ook zeer de moeite waard! Molltaler gletscher vandaag
    in top conditie!
  • RensenStephan
    Elite
    RensenStephan op 23 januari 2014 · 22:56
    Dat woord kennen we wel Henk 😉 Vandaag nog even in het Defereggental geweest, voordat hier morgen de sneeuw naar beneden gaat komen...
  • Andries
    Beginner
    Andries op 14 februari 2014 · 17:24
    Like!~@snelle_henkie 😃

Hoe was Slovenië? Ik kwam ergens tegen dat in Bovec alles dicht is!? Jullie daar toevallig geweest?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro