Powsurf: paddling out

Powsurf: paddling out

Heb jij dat ook? Dat je geen film meer normaal kunt bekijken? Van die momenten dat je een zee met golven ziet in een spannende actiefilm en dat je ongemerkt kijkt naar de kwaliteit van de golven? Of dat je een documentaire kijkt en er bergen opduiken en je alle hellingen in je hoofd aan het afkrassen bent? Eenmaal gegrepen door de perfecte bocht, de ultieme spray en topturn kijk je niet meer normaal naar je omgeving. Overal zie je opeens mogelijkheden en stil zitten wordt lastig. Bij mij is dat tenminste wel zo en van filmpjes als onderstaande word ik onrustig.

meteomorris

Reacties

Toerist
JaapvRAuteur25 januari 2014 · 15:58

pffff wat vet ! Terug naar de essentie; Waar haal je zo’n plank? Ook niet gek met een paar voetstraps en een vlieger misschien…

Expert
ieismAuteur25 januari 2014 · 19:17

Jones heeft ze volgend jaar, dan zullen ze ook wel naar Europa druppelen. Maar zelf maken is leuker. Het is gewoon een plank, geen base, geen staalkanten, hoe moeilijk kan het dan zijn?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
3zelAuteur25 januari 2014 · 19:38

Kwijl

knowledge is powder
Toerist
AnoniemAuteur25 januari 2014 · 19:54

Vorig jaar een Grassroots Powder Slut gekocht via Snowsummit.nl. Big fun!

Toerist
humulusAuteur26 januari 2014 · 15:55

Heel vet!

Trouwens handig die ‘uitklapbare’ skietjes. Is dat als snowboarder een (goed) alternatief voor de sneeuwschoen?

Weet iemand welk merk dat is?

Poeder is verslavend!
Toerist
humulusAuteur26 januari 2014 · 15:57

ik zie het al:) MTN Approach.

Poeder is verslavend!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!