Tweede safety boek nu nog Eur 49,95

Tweede safety boek nu nog Eur 49,95

De Safety Academy begint lekker op toeren te komen. Dagelijks zijn er maar liefst 350 tot 500 mensen online aan het studeren. Dagelijks een flinke collegezaal vol met wisselende studenten en dat aantal groeit nog steeds. De feedback die we krijgen is fantastisch en we zijn reuze benieuwd naar de reacties die zullen volgen als in de loop van de volgende week het eerste safety boek bij jullie op de mat ploft.

Boek 1 is onderweg
Boek 1 is onderweg

Ondertussen zijn wij alweer druk bezig met het tweede Safety boek. Ook hiervoor geldt: tot deze van de drukker komt geldt de introductieprijs van Eur 49,95. Daarna wordt deze Eur 59,95. En nu bestellen is direct online starten, naar verwachting ploft boek 2 dan over 2,5-3 weken op je deurmat.

Enkele beelden van het tweede boek:

meteomorris

Reacties

Beginner
JespervzAuteur24 januari 2014 · 16:04

Ik wil m ook zo graag, als ik m’n internetbankier spullen binnen heb kan ik m eindelijk kopen :D

Gevorderd
evanAuteur24 januari 2014 · 16:17

Ik heb 'm net aangeschaft met de fijne korting van de NKBV.
@@meteomorris, denk je dat je al een proefdruk kunt laten zien op weg naar La Grave?

Expert
meteomorrisAuteur24 januari 2014 · 16:18

@@evan Dat wordt spannend. Ik denk dat als wij die kant op rijden deel 2 van de persen komt…

powfinder.com
Gevorderd
AlexSkiAuteur24 januari 2014 · 22:22

Zo, module 2 in tbe pocket :-)

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
49Auteur25 januari 2014 · 09:44

@@meteomorris @@evan

Zie ik op de kaarten een wenkend oog onder Genua verschijnen eind volgende week? Deel 1 zou mee kunnen vliegen op die storm, maar wat moet deel 2 dan?

montagna bianca, ti amo
Gevorderd
JozuaAuteur25 januari 2014 · 14:27

@@meteomorris Wanneer kunnen we boek 1 in Belgie verwachten?
Topwerk trouwens!

Expert
meteomorrisAuteur25 januari 2014 · 14:33

@@Jozua, de bezorging in Belgie gaat over 2 schakels. Postkanaal Nederland en postkanaal Belgie. We schatten eind komende week.

@@49, als er genoeg sneeuw valt komt boek 2 ook persoonlijk naar je toe ;). Nu eerst die sneeuw voor boek 1 ;)

powfinder.com
Expert
Luukie25Auteur29 januari 2014 · 14:49

Had gehoopt het 1e boek voordat ik morgen vertrek naar La Plagne binnen te hebben, maar helaas! De boeken zien er wel geweldig uit! Kijk al uit naar het 1e en 2e boek! Hopelijk heb ik ze beiden wél voor mijn volgende trip op 23 februari naar Stubai! Kan niet wachten!

Beginner
YorranAuteur30 januari 2014 · 11:40

Jeeeej! Boek 1 nu net binnen! En ik moet zeggen; Dat ziet er erg leuk uit! Heeft zeker aardig wat tijd ingezeten! Dan toch maar ook boek 2 bestellen als voorbereiding!

Top mannen! complimenten!

Beginner
BazzAuteur30 januari 2014 · 15:00

Snel naar huis!!!
kijken of de postbezorger ook mij blij kan maken

Expert
meteomorrisAuteur30 januari 2014 · 15:41

@@Yorran DANK! Boek 2 is nu bij de drukker. Ook voor deze versie is het aftellen begonnen.

powfinder.com
Gevorderd
sanderandersAuteur4 februari 2014 · 16:55

@@meteomorris Boek 1 gelezen, mooi product, mag je/mogen jullie trots op zijn, ouwe!

Ik heb boek 2 ook besteld, hoop daar de verdiepingsslag te vinden op boek in, maar aan de index te zien is dat het geval.

Ik heb inmiddels een leuk rijtje boeken over Lawinekennis, Freeriding in lawineterrein en Off piste routes staan, na Engels en Frans nu ook een Nederlands boek, leuk!

poefpafpow
Expert
meteomorrisAuteur13 februari 2014 · 20:34

@@sanderanders, dank!

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!