Wendy Fisher - Super Mom

Wendy Fisher - Super Mom

Wendy Fisher was de beste freeskiester in de periode van 1996 tot 2004. Ik herinnner me nog goed hoe ik de VHS videoband (ja, die had je nog in die tijd) van Gobal Storming helemaal grijs gedraaid heb. Niet alleen voor haar natuurlijk, maar ze skiede als een man (op de positieve manier).

Wendy is nu 41 jaar en het team van Salomon Freeski TV zocht haar op om te kijken hoe haar leven er nu uitziet en…of ze nog steeds de skiester is van meer dan 15 jaar geleden. Hele inspirerende beelden!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
skiesterAuteur5 februari 2014 · 12:30

Heel inspirerend. Ik heb nooit zo goed geskied vroeger, en nu ook niet trouwens…;) Maar ben nog veel aan het leren en ga ook nog steeds hard vooruit, ondanks dat ik ook een moeder ben van rond die leeftijd. Soms wel eens balen dat ik de tijd en de mogelijkheden mis om echt dat hoge niveau te halen maar genieten doe ik volop. Ik denk overigens dat het daarvoor niet uitmaakt of je 20 bent of 40, moeder of niet, man of vrouw…

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
HaagjeAuteur5 februari 2014 · 15:34

Heb de beelden nog maar even aan de vriendin laten zien om der een beetje te prikkelen wat er allemaal mogelijk is. Lijkt me wel een heerlijk leven zo in de bergen, even met het gezin skien.

Gevorderd
ronplankenAuteur5 februari 2014 · 20:17

wendy fisher STILL ROCKS

Even the silver surfer rocks on pow
Gevorderd
Mitchel.Auteur5 februari 2014 · 22:17

She Rocks Stoked!!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
RPAuteur6 februari 2014 · 10:49

Wow, wat een epic mum!

Mooi verhaal en vet in beeld gebracht, zeker die eerste epic fail en daarna back in the saddle!

Explore the Outdoor!
Gevorderd
MavcoAuteur7 februari 2014 · 13:40

Erg mooie ski-stijl!

Gevorderd
P@bzAuteur7 februari 2014 · 14:20

Always get back on the horse

+1 :-)

Work hard, play harder
Toerist
AnoniemAuteur7 februari 2014 · 22:23

+1 wat een fraaie beelden, wendy = stoer

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!