Pow in Japan

Pow in Japan

Nog een paar dagen en dan vertrekken Morris en ik richting Japan om eens te kijken of de poeder daar echt zo diep is als ze zeggen. Onderstaand filmpje is in ieder geval goed voor de voorbereiding. Stukje cultuur, wat sfeerbeelden en dikke actie!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
telemikeyAuteur23 februari 2014 · 11:47

Veel plezier mannen!

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
P@bzAuteur23 februari 2014 · 12:12

ik wil mee… ;-)

Work hard, play harder
Gevorderd
DutchessAuteur23 februari 2014 · 12:27

Ik wil teruhuuug!

Ben erg benieuwd met wat voor verhalen jullie terug gaan komen! Veel plezier! (Dat is zowiezo gegarandeerd! Dozoooo… )

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
49Auteur23 februari 2014 · 18:03

@@arjen: ik ben benieuwd of je nog wat gaat merken van @@meteomorris zijn trainingskamp in de Vallone Giapponese (waar het ook weer Oosters diep wordt?). In ieder geval veel plezier tussen het loofhout!

montagna bianca, ti amo
Gevorderd
ArjenproadminAuteur23 februari 2014 · 19:04

@@49 Ik hoop wel dat ik daar wat van ga merken ja :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
FonzieAuteur25 februari 2014 · 11:31

Ik wil ook terughhh… Grrr… zit nog steeds na te genieten, natuurlijk en dan bedenk ik me hoeveel we wel niet gepoederboard en waar en met wie … en nu ik hier verhalen vertel en terugblik besef wat er allemaal nog meer te doen is aan de andere kant van deze globe. Zucht… ik hoop dat het weer gaat meezitten, vooralsnog ook stijgende temperaturen te zien, maar dan nog en zeker met gidsen en mogelijk sneeuwval kun het goed raak zijn daar. Ik hoorde iemand bij Evergreen zeggen… you don’t like the weather in Japan? Just wait a minute… Enjoy… ik heb het virus te pakken … niet alleen de sneeuw, maar zeker ook het land, de mensen, verblijf… gaaf! Of je nou 10 uur in de auto zit of 10 uur in t vliegtuig… :-)

Never a last run..
Gevorderd
DutchessAuteur25 februari 2014 · 14:08

Dit weekend gaat t weer los in japan en zeker op hokkaido, als ik de weerkaarten goed interpreteer… (En het weer zich ook aan de weerkaarten besluit te houden! ) pics or it didnt happen!!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!