Mijn seizoen tot nu toe

Mijn seizoen tot nu toe

Als een zigeuner door Oostenrijk, met volgepakte auto heen en weer reizen tussen verschillende werkplekken en de opleiding. Wat doe ik dan? Een korte impressie van mijn seizoen tot nu toe.

Deze winter ben ik gestart met de Staatlich opleiding in Oostenrijk. Tussen de opleiding door probeer ik zoveel mogelijk zelf te skiën. Daarnaast werk ik als freeride coach voor een Duitse organisatie, af en toe op een skischool in het ski-amadé en als opleider bij Snowsports Academy. Inmiddels is het 1e semester van de opleiding positief afgesloten, veel skiën, veel theorie en veel mooie ervaringen.

Eindelijk poeder

Na een sneeuwarm december kwam in januari toch de sneeuw.

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="390" mozallowfullscreen="" src="//player.vimeo.com/video/87407551" webkitallowfullscreen="" width="100%"></iframe>

Februari stond voornamelijk in het teken van freeride camps in Arlberg. Twee keer een week met fanatieke skiërs op pad, die veel willen leren en hun techniek in het terrein willen verbeteren.

Op zoek
Op zoek
Erzberg, Zürs, 22-02-14
Erzberg, Zürs, 22-02-14
Freshies februari '14
Freshies februari '14
Warm & Dry
Warm & Dry

Volgend weekend gaat de reis naar Goldeck voor de Poederbaas Freeride contest met aansluitend nog een freeride camp in Garmisch. In maart begint het tweede semester van de opleiding met in april de examens die hopelijk positief worden afgesloten. See you in Goldeck?

Gerke

Reacties

Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur24 februari 2014 · 18:06

See you in Goldeck! Wij gaan daar maar eens een goed biertje drinken Gerke.

FUCK YEAH I AM FREE
Expert
OrcieAuteur25 februari 2014 · 22:18

Klinkt goed amigo! Hoop dat we dit jaar nog ouderwets een lijntje kunnen pakken!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!