Hapklaar sneeuwvoer

Hapklaar sneeuwvoer

Tot zover. Een kleine selectie. Nog voor het (echte) tourseizoen:

Mini spines
Mini spines

Foto: Tim Vanhoutteghem

Double whopper

Foto: Tim Vanhoutteghem

Beeld: Jeroen van Schaick

Overleg op het balkon - Paul de Groot et moi.

Brian Decrop - fotograaf die mooie plaatjes schiet -> FB: Outdoor Photography by Brian Decrop

Tim - Belgisch trekpaard
Tim - Belgisch trekpaard

Spine exit

Beeld: Jeroen van Schaick

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Tourseizoen geopend

Een goede start is het halve werk. Vanaf zondag is het tourseizoen gestart. Sneeuwval zonder wind, een mooie basis en de zon hoog aan de hemel. Vive le peau de phoque. Vooralsnog hou ik er een mooie score op na van een lijn per dag. De selectiecriteria zijn streng; pente, vers, speed en smerig. Op zoek naar die vettige grimas.

Chronologisch:

Zondag - Spine variantje - full throtle

+ dessert in de middag met de equipe Belgique; Koen van der Veken, Philippe en Tim. Samen noordwandjes afromen.

Maandag - Noord zoals het hoort, een voormalige first descent. (nog naamloos vermoed ik). Didier Giveos indertijd gemaild voor bevestiging of het ding geskied was. Hij kon het niet herinneren. Mijn wedervraag of ik de naam kan vastleggen bij het gemeentehuis vond hij minder amusant. Plotsklaps uitgemaild.

Deze heeft het allemaal in zich. Serieuze tour, bootpack, gezellige crete, listige entree. Daarna de oase.

Beeld: Jeroen van Schaick

Dinsdag - Een klassieker Coulor Pianiste (Face nord de Bellecote D+ 1800m ; Ski 5.1 ; Orientation N)

In variabele conditie. Mik erop om deze nog eens te scoren in een uitmuntende staat. On speed, tractor pull naar beneden.

Bonbon.

Meer prenten, mini vids en real time avonturen krijg je binnen via de ski FB Koen Bakkers \\ wittelijnen.com \\ Freeskier.

Ciao for now, mes amis de neige.

wittelijnen

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur26 februari 2014 · 18:43

:-) :-) :-)

sbs roelz
Gevorderd
evanAuteur26 februari 2014 · 19:34

Zo, die Double Whopper is lekker zeg!

Gevorderd
GhiniAuteur26 februari 2014 · 21:07

:D

Gevorderd
3zelAuteur26 februari 2014 · 21:12

vet! vetter! vetst! en dan heb ik het niet over dat Belgisch trekpaard

knowledge is powder
Expert
meteomorrisAuteur26 februari 2014 · 21:52

‘Mijn wedervraag of ik de naam kan vastleggen bij het gemeentehuis vond hij minder amusant. Plotsklaps uitgemaild.’

geniaal… Je zou zo de Ibrahimovic van het couloir rijden kunnen worden. En dat is welzeker positief bedoeld.

powfinder.com
Toerist
JaapvRAuteur27 februari 2014 · 10:40

AmaiAmai, DikkeStrepen, keep up the good work; smullen vanachter een bureau in een regenachtig en verijsd pooldorp; vive la douce France!

Expert
robbieAuteur27 februari 2014 · 10:58

mooie dingen. lekker hè, dat tourseizoen?!

Gevorderd
telemikeyAuteur27 februari 2014 · 14:33

Serieuze shizzle gast!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
KarstAuteur27 februari 2014 · 20:22

:)

Smile! Your ridin' pow!!!
Beginner
polingAuteur28 februari 2014 · 08:29

dik

Expert
costijnAuteur2 maart 2014 · 21:31

mooimooi

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!