11 jaar oud en nu al diep in de poeder

11 jaar oud en nu al diep in de poeder

Tijn Manuel, 11 jaar oud is tijdens een normale winter zo’n 4 weken in Tignes te vinden. Waarvoor? Voor poedersneeuw natuurlijk. En zoals het hoort voorzien van schep, sonde en pieper. En ook nog eens een airbag en een helm. Jaloers? Ik wel een beetje…

meteomorris

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur3 maart 2014 · 09:09

Wat een baas :-)

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
KoppelbaasAuteur3 maart 2014 · 11:11

Ja fantatisch. Toen ik 11 was ging ik ook al tourskiën. De afdaling was leuk maar wat heb ik gevloekd tijdens het klimmen. Ennuh, in 1985 had nog niemand helm en airbag. Ik hoop dat ik over een paar jaar mijn dochters verslaafd kan maken…

Beginner
ThijsLAuteur3 maart 2014 · 15:44

Vette Like !

Gevorderd
GhiniAuteur3 maart 2014 · 17:44

Wij deden met ski klas (alleen de hoogste ski klas, jaja…) vroeger niet anders… Zoveel mogelijk poeder / off-piste… Toen nog vooral wedstrijdjes wie de mooiste korte bochten sporen kon trekken haha! Wel pieper om maar verder niks…
Goeie shredder baas dit! Zoon van … ?

Toerist
AnoniemAuteur3 maart 2014 · 17:45

Goeie baas inderdaad!

Gevorderd
ronplankenAuteur3 maart 2014 · 20:30

de toekomstige poederbaas!!

Even the silver surfer rocks on pow
Gevorderd
skiesterAuteur4 maart 2014 · 12:24

Mijn ventje van 11 was ook mee in de poeder, eerst in Kaprun, en van 't weekend bij Poederbaas waar hij ook de Face check en wat tree runs heeft meegeskiet. Skiet nog lang niet zo goed als Tijn (maar 1 weekje per jaar) maar vindt het wel fantastisch! New generation bonkt aan de deur!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
JespervzAuteur4 maart 2014 · 19:19

Had mijn vader maar een passie voor poeder :P

Toerist
TezeAuteur5 maart 2014 · 06:20

Mooi!

Wie is de fiere papa/mama?

Mijn dochter heeft nog 7j en mijn zoon nog 10jaar om tot dit niveau te geraken :-)

Beginner
CorDAuteur9 maart 2014 · 20:27

Net terug van een weekje Les Arcs, onze dochter van 10 ging ook mee off piste skien. Tot ik bij een afdaling kwam die echte diepsneeuw bevatte. Ik zei: Die pakt papa alleen. Waarop ze antwoordde: Waarom, die durf ik wel hoor! En daar stond ik met open mond.

Think with powder
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!