16 maart NKBV bergsportdag. Ben jij er ook?

16 maart NKBV bergsportdag. Ben jij er ook?

Zondag 16 maart organiseert de Koninklijke Nederlandse Klim- en Bergsport Vereniging (NKBV) in Nieuwegein voor de 17e keer de jaarlijkse NKBV-Bergsportdag. Een dag die jaarlijks meer dan 4000 bezoekers trekt en de toegang is ook nog eens gratis.

Veel stands van winkels, maar ook de grote merken
Veel stands van winkels, maar ook de grote merken

Uitgebreid programma

Lezingen, workshops, stands… Noem het op. Maar beter lees je hier even het complete programma. Ben jij erbij?

wePowder is er ook

We zijn aanwezig met een stand, we geven lezingen over het weer, de Alpen en veiligheid en verzorgen een presentatie over lawine airbags. Natuurlijk kun je ook de Safety boeken er eens in zien en bijpraten met ons. Tegen die tijd zullen we jetlag van Japan wel verwerkt hebben.

Presentatie lawine airbags

wePowder zal namens de Safety Academy een presentatie verzorgen over Airbags. Hoe ze werken, het waarom, de historie, maar ook een overzicht van de verschillende systemen en merken. Zo hebben we al Airbags van ABS, BCA, Snowpulse en natuurlijk de Jetforce van Black Diamond kunnen regelen, welke we ter plekke ook (door jou?) laten ploffen. Wie weet lukt het ons zelfs om de Alpride van Scott te regelen. Naast zien, kun je ze ook voelen. De ideale gelegenheid om eens een airbag van dichtbij te zien.

De BD Jetforce
De BD Jetforce

En ook voor de kids is er genoeg te doen. De hele dag zijn er diverse activiteiten waar de kids aan deel kunnen nemen.

Klimmen en abseilen
Klimmen en abseilen
Onder deskundige begeleiding
Onder deskundige begeleiding
meteomorris

Reacties

Gevorderd
alexsvwAuteur9 maart 2014 · 20:04

Kom zeker even langs.

Walking down a mountain is a waste of gravity
Expert
ollieAuteur11 maart 2014 · 19:58

ik ben er niet bij… pak een nordstautje en ga daarna wat skitouren…

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Gevorderd
GhiniAuteur15 maart 2014 · 10:35

Ik kom ws wel even langs… Hoop vooral die Scott/Alpride rugzakken te zien…gaat dat lukken? Of moet ik de importeur even stalken? BD Jetforce zal natuurlijk ook interessant zijn…

Expert
meteomorrisAuteur15 maart 2014 · 14:39

@@Faberge, ik heb ze gemaild maar geen respons gehad. Als het jou nog lukt! De rest is er wel.

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur16 maart 2014 · 12:22

En het is gezellig!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!