Season edit 2013/2014

Season edit 2013/2014

Voordat we ook maar ergens aan beginnen. Hier is de season edit van afgelopen seizoen. Ik wil vooraf alle ondersteuning die ik dit seizoen heb gehad enorm bedanken! Snowcountry.nl heeft me weer uitgebreid ondersteund met lawine gear, Icelantic heeft me voorzien van geweldige ski’s, The North Face heeft fantastische kleding verzorgd en Poederbaas kekke mutsen. En dan nu, de beste lijnen, drops en poeder van afgelopen seizoen bij elkaar. En dan niet in een ellenlange edit, maar gewoon in twee minuten!

Terug

Ondertussen ben ik al bijna twee weken terug van seizoen. Ietsje eerder dan gepland en zonder goede “laatste” ski dag. Zoals sommige misschien is opgevallen heb ik de laatste 1,5 maand niets meer geschreven op wePowder.

Blessure

Reden is, dat ik in maart hard op mijn hoofd ben gevallen. Tijdens een poederdag ben ik, skiënd op weg terug naar de auto, hard gevallen. In eerste instantie dacht ik nog dat het allemaal wel mee viel en afgezien van een harde stekende pijn in mijn voorhoofd en wat duizeligheid viel het allemaal wel mee.

De paar dagen erna waren de condities fantastisch en ben ik gewoon weer gaan skiën. Maar naarmate de tijd vorderde, werd mijn hoofdpijn steeds erger en werd ik door de dag heen steeds meer moe. Tot ik na vier dagen hiken en skiën het niet meer lukte om me goed te concentreren. Ik ben de volgende dag naar de dokter gegaan en die vertelde me rust te houden: hersenschudding.

Het feit dat ik niet direct rust heb gehouden heeft me behoorlijk parten gespeeld. Ik heb nu, na 6 weken, nog steeds veel last van hoofdpijn. Met het oog op mijn geplande trip naar Afriski (Ik ga weer!) probeer ik zo veel mogelijk rust te houden.

Terugblik

Maar goed, die blessure mag de pret niet drukken. Ik heb namelijk een fantastisch seizoen achter de rug! Ik heb afgelopen seizoen dankzij het fantastische terrein van Nendaz en de geweldige rijders die er rond skiën, veel meer progressie kunnen boeken dan in welk ander seizoen dan ook. Voor het eerst ben ik na een seizoen tevreden!

Er is nog steeds veel werk aan de winkel en kijk nu al weer uit naar volgend seizoen, maar dit is het eerste seizoen waar ik echt tevreden ben over de gemaakte progressie.

Foto

Daarnaast ben ik afgelopen seizoen meer aan de slag gegaan met fotografie. Iets wat ik al veel langer wilde, maar waar ik maar niet aan toe kwam. Ik ga hier nog een apart blog over posten ergens komende week dus daarover later meer!

Sneak preview
Sneak preview
ThijsKennis

Reacties

Gevorderd
AryenAuteur5 mei 2014 · 12:46

Gave beelden! Echt genieten :)

Ik wens je een voorspoedig herstel.

Expert
ieismAuteur5 mei 2014 · 13:48

Beterschap ! Fijne beelden :)

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
MarkieMarkAuteur5 mei 2014 · 22:36

Super beelden weer Thijs! En veel sterkte met je herstel!

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
Expert
ManoniAuteur5 mei 2014 · 23:10

Wat kan je toch onwijs lekker skiën Thijs! Thanks voor de paar fantastische dagen afgelopen seizoen. Succes met je hoofdje en veel plezier in Afriski!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur6 mei 2014 · 18:51

tegek ; ben er toevallig vandewinter ni geraakt ; volgende winter ??? Maar hierbij roep ik de bovenste foto uit tot DE foto van Seizoen13-14!!! Iedereen akkoord? Strakgeilvet!!!

sbs roelz
Beginner
JespervzAuteur6 mei 2014 · 18:56

Lekker! Fijne beelden :)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur6 mei 2014 · 20:33

Het blijven heerlijke beelden Thijs. Ook al kijk je ze voor de vierde keer. :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
RemmieAuteur7 mei 2014 · 15:33

Fuck, nu alweer zin in de winter… Vette beelden zeg

Expert
ThijsKennisAuteur8 mei 2014 · 10:57

Thanks voor de reacties! Het gaat ondertussen steeds beter met mijn hoofd en het ziet er naar uit dat ik optijd voor Afrika weer helemaal ben hersteld!

Pow!
Gevorderd
3zelAuteur8 mei 2014 · 23:00

Likealot!

knowledge is powder
Beginner
BonoAuteur10 mei 2014 · 21:33

Hee thijsje, vette shit hoor

Gevorderd
doovAuteur13 mei 2014 · 18:44

Lekkerrrrrrrrrrrrrr !

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!