Een laatste poedertripje deze winter?

Een laatste poedertripje deze winter?

Wie onze wePowder facebook-pagina de laatste weken heeft gevolgd hoeven we niets te vertellen over de sneeuw die er nog regelmatig naar beneden kwam. Aan de sneeuw ligt het niet. Niet alleen kan er hoogalpine nog perfect getoerd worden. Ook verschenen er regelmatig beelden van verse poedersneeuw. Zoals deze beelden die Matt Clark met ons deelde vanuit Obertauern.

Een laatste poedertrip?

Wil je nog een laatste keer genieten van winter '13-'14? Van 29 met tot en met 1 juni (ja, je tikt de meteorologische zomer aan) is er een laatste wePowder trip richting de sneeuw. Een heuse hike and ride in het hooggebergte van de Alpen. De eerste aanmeldingen zijn al binnen en het gaat wederom mooi worden. 3 volle dagen in de sneeuw, terwijl de rest van Nederland al met zijn hoofd in de zomer zit. Meer info of aanmelden? Klik hier.

Earn your turns t-shirt kado

Bij wePowder kunnen we dergelijke late season stoke enorm waarderen en daarom krijgt iedere deelnemer een ‘Earn your turns’ T-shirt kado. Zodat de winter deze zomer niet uit je hoofd gaat.

Earns your turns
Earns your turns
meteomorris

Reacties

Gevorderd
Willem2kAuteur20 mei 2014 · 13:24

Vet hoor, er lijkt echt geen einde aan deze winter te komen! Ben zelf al weer een tijdje op zomerstand. Beetje zeilen en fietsen en zo :)

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Beginner
JespervzAuteur21 mei 2014 · 17:43

##neverendingwinter :P

Gevorderd
CPetAuteur23 mei 2014 · 22:10

Ha mooi dat shirt is dan in de pocket… Nog een paar nachtjes en de alpen toppen stralen ons weer tegemoet! Zal mij en mijn zoon goed staan zo een toevoeging aan de verzameling!

Let the snow come!
Gevorderd
TeonAuteur1 juni 2014 · 15:36

Richard en ik scoorden afgelopen weekend nog dik in Saas-Fee. Waar is de Epique/WePowder-reis neergestreken?

Schade. Ernussmarmalade.
Gevorderd
CPetAuteur2 juni 2014 · 10:59

Wat was het genieten met Boris Textor in Stubai! Heerlijk gereden en leuke tocht (jes) gemaakt! Boris is een topper en een super aardige kerel met veel kennis! Samen met mijn zoon en Boris de tocht naar zuckerhütl gemaakt en laatste stukje op geklommen. Voor mijn zoon de eerste keer klimmen, hij vond het gaaf. Wat echt gaaf was dat we Boris tot onze privé gids hadden omdat we de enige waren ;-) Het weer was redelijk tot goed en zelfs nog enkele cm verse poeder gevallen nachts. Tja het zit er weer op nu naar de summer sessions van Epigue. Op naar het volgende seizoen en kijken of we de 33 ski dagen van dit jaar kunnen overtreffen!

Let the snow come!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!