Japanse zomerstoke

Japanse zomerstoke

Nog negen dagen en dan mogen we weer gaan aftellen naar de winter. Maar niet voordat de zomer voorbij is. En om die door te komen voeden we jullie af en toe met een gezonde dosis van wit spul. Koud wit spul. Heel veel koud wit spul. Poeder dus. Wat te denken van deze Japanse sneeuwsurfers? In de hele video wordt er maar één sprong met een rotatie gemaakt, maar who cares?

De poeder is diep en de stijl is ongeëvenaard. Zeven minuten genieten van surfen op het witte goud van Japan.

Heliskiën en -boarden in Revelstoke

Dezelfde Japanse crew is afgelopen seizoen ook in Revelstoke geweest. En laat dat nou toevallig ook de plek zijn waar we met wePowder weer een hele dikke heliski week gaan hebben. Wil jij in januari 2015 met ons mee? Check dan dit artikel.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
CPetAuteur13 juni 2014 · 14:59

:-( … was er maar weer winter! Ach nog 8 daagjes en een zomer… :-)

Let the snow come!
Gevorderd
OsiruSAuteur13 juni 2014 · 22:45

Oe lekker!
Die Japanners weten wel mooie lijnen te zetten. Sprak mij in Signatures ook al aan.

Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
Gevorderd
evanAuteur14 juni 2014 · 15:54

Deze Japanner wist ook opvallende lijnen te zetten.
http://pbs.twimg.com/media/BqAYe1YCIAEw40A.jpg

Gevorderd
GhiniAuteur15 juni 2014 · 17:10

Pff episode 2… Lekkah!

Gevorderd
FonzieAuteur23 juni 2014 · 00:21

Ik denk dat ik die Tadashi Fuse in levende lijve heb gezien in Moiwa. Dat was grappig, want hij was rek en strek oefeningen aan het doen in de ticket office. Deed met gemak een spagaat en tikte met zn kin zn knieen aan. Ok dus die was lenig! Later zag ik hem in dezelfde outfit in een snowboard film in het hotel. Die gast ript chill en full speed… pfeww…

Never a last run..
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!