Snowboarden in Niseko

Snowboarden in Niseko

Afgelopen winter waren Morris en ik een dikke week op het Japanse eiland Hokkaido. En meer specifiek Niseko. Een verslag van deze geweldige ervaring volgt later dit seizoen, maar ik liep zojuist tegen een video aan die ik jullie niet wilden onthouden. Beelden waarbij je direct denkt: dat wil ik ook.

Niseko Powder Capital

Ook Will Jackways was in Niseko. Hij bleef er alleen twee maanden. Het effect was hetzelfde. Hij reed veel poeder, net zoals ons. Want wat valt er daar toch gruwelijk veel sneeuw…Ondertussen tellen we langzaam maar zeker verder af naar de winter. Nog maar een maand of twee, voor sommigen drie. En dan mogen we weer!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
FonzieAuteur31 augustus 2014 · 22:32

The new frontier… to conquer… wat een land eigenlijk. Het heeft alles wat je als off-piste pinkeltje wenst. Dikke, dikke pow…rust en ruimte… Zelfs de apres-ski in de vorm van goed eten, perfecte omstandigheden, reizen door prachtig landschap en cultuur, aardige mensen, en heerlijke onsen maken het een super bestemming. En na een paar dagen rippen een heerlijke shiatsu massage kan ook voor een enkele tientallen euro’s… mega veel likes …!

Never a last run..
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!