Nieuw seizoen Salomon Freeski TV

Nieuw seizoen Salomon Freeski TV

Vanaf 7 oktober is het weer zover. Dan verblijdt Salomon ons iedere twee weken met een dikke minidocu. Of film, het is maar hoe je het noemen wilt. Wat in ieder geval vaststaat is dat we altijd heel erg stoked worden van deze geweldige beelden. Het zijn er in ieder geval twaalf. En uiteraard is iedere Salomon Freeski TV weer op wePowder te zien.

Heel erg dik

En dit achtste seizoen belooft mooi te worden. Want de rijders van Salomon (mannen als Cody Townsend, Andreas Fransson, Mike Douglas, Chris Rubens, Mark Abma, Kaj Zackrisson en nog veel meer) zijn weer op geweldige locaties geweest. Zo komen er dikke verhalen uit Japan, Frankrijk, IJsland, Italië, Canada en Nieuw-Zeeland. In Canada zijn ze bij onze vrienden van CMH langs geweest en ik ben heel benieuwd hoe dik die film is geworden!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur9 september 2014 · 16:05

@@Arjen, nice. Ik zie best wel wat lijnen terug die we met CMH hebben gereden en komende winter weer gaan rijden tijdens de RevelSTOKED trip. Voor de gasten die meegaan… ga ze maar alvast spotten ;)

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur9 september 2014 · 16:11

@@meteomorris Yep, ik heb ze ook al gespot. Pfff, nog maar 3,5 maand, dan mogen we weer!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
ghovensAuteur9 september 2014 · 19:37

Vet!

+1 voor de muziek van Volcano Choir.

On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!