Champex-Lac geopend deze winter!

Champex-Lac geopend deze winter!
Het bergstation van de Breya 1 en 2
Het bergstation van de Breya 1 en 2

Twee jaar geleden brandde het bergstation van de Breya 1 en 2 van Champex-Lac helemaal af, waardoor het kleine stationnetje in de buurt van Verbier lang dicht is geweest. Vorig seizoen is er al wat geskied met de ‘nieuwe’ lift en oo voor komend seizoen zal de lift weer gaan draaien.

De komende 25 jaar

Sterker nog, de liften van Champex-Lac zullen in ieder geval de komende 25 jaar blijven draaien. Tenminste, even los van zaken als brand en andere zaken. Goed nieuws dus, dat we in het kader van ‘save the secrets’ wel even konden gebruiken, zeker nadat vorige week bekend werd dat San Bernardino ook komend seizoen gesloten blijft.

De lift zelf, de potentie van Champex-Lac is hier niet eens zichtbaar
De lift zelf, de potentie van Champex-Lac is hier niet eens zichtbaar
Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
NielsAuteur28 september 2014 · 20:54

Ik was er deze zomer, nieuwe lift is echt een gigantische upgrade. Van n Nokia 6610 naar n Iphone zeg maar.

Gevorderd
ArjenproadminAuteur28 september 2014 · 22:51

@@Niels Die Nokia 6610 deed het toch altijd en je kon er mee bellen en sms’en :)

Maar…een iPhone 3 of een iPhone 6?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
NielsAuteur29 september 2014 · 09:04

Ik zou zeggen n 5S ;)

Eens, die nokia was prima, ze hebben allebei zo hun voors en tegens.

Expert
meteomorrisAuteur29 september 2014 · 12:30

Nu maar hopen op sneeuw uit West deze winter… Ik ben benieuwd wat de prijzen gaan doen.
28 Chf (iets meer dan 23 euro) was een prima prijs. Ik hoop dat dat zo blijft.

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!