Afterglow: Sweetgrass meets Philips

Afterglow: Sweetgrass meets Philips

Stel dat je vier skiërs die tot de absolute top van de wereld behoren, de mannen van Sweetgrass Productions en een idee en technologie van Philips bij elkaar brengt in de backcountry van British Columbia en Alaska? Wat zou het resultaat zijn? Afterglow!

Afterglow met Ambilight

Afterglow is een film zoals je deze nog nooit gezien hebt. Feitelijk heeft Philips z’n Ambilight technologie naar de bergen gebracht. Chris Benchetler, Pep Fujas, Eric Hjorleifson en Daron Rahlves zijn uitgerust met speciale Ambilight pakken, de bergen werden door Sweetgrass op een waanzinnige manier uitgelicht en de sneeuw was diep. Heel diep.

19 oktober

Op 19 oktober lanceert Philips de volgende stap in freeride en films. Tenminste, dan komt er een langere versie beschikbaar hebben we gehoord. En ja, uiteindelijk is Afterglow natuurlijk een hele mooie manier om de nieuwe serie van Ambilight televisies onder de aandacht te brengen. Maar laten we eerlijk zijn, zou je niet willen dat alle commercials zo in elkaar zouden zitten?

7 november

We zijn er daarom ook trots op dat we Afterglow kunnen laten zien op het Freeride Film Festival (7 november, Tuschinski, Amsterdam, koop snel je kaarten). En niet alleen de film, maar ook ‘making of’ van deze dikke productie!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
GhiniAuteur7 oktober 2014 · 15:54

Tof!

Toerist
AnoniemAuteur7 oktober 2014 · 17:13

Het scherm in Tuschinski word voor een avondje ook uitgerust met Ambilight?
toffe film!

Gevorderd
philipcAuteur8 oktober 2014 · 20:45

Gaaf, ben benieuwd naar hoe het over gaat komen in tuschinski!

Expert
meteomorrisAuteur8 oktober 2014 · 21:10

@@philipc Ik ook. Toen we gister in Tuschinski waren heb ik geprobeerd het te visualiseren…

powfinder.com
Gevorderd
Mitchel.Auteur11 oktober 2014 · 13:20

Dit zag er op het IF3 in Den Haag heel erg vet uit!!
Wat een mooie beelden! Ik ben benieuwd of er een zelfde reactie is vanuit t publiek op 't FFF!

Maar wat een mooie beelden! Holy Moly!!

Stoked!!

Skiing is Freedom!
Elite
kanskiAuteur11 oktober 2014 · 16:07

Super gaaf! Absolute aanrader.

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!