Simpelweg geniale tribute aan de old school

Simpelweg geniale tribute aan de old school

Sorry voor de titel van dit artikel, maar in tijden heb ik niet zo gelachen om een video. Het is een ode aan de old school. Toen rocker gewoon nog in een band te vinden was en brede ski’s nog gewoon op het water. De video is van de crew van de Bridger Brigade en is al wat ouder. Ik heb het filmpje inmiddels drie keer achter elkaar gekeken. Puur genieten. Van puur skiën.

Dé quote: ‘I don’t think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump’.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
P@bzAuteur14 oktober 2014 · 21:52

“The sensation of manually initiating a turn”
;-)

Work hard, play harder
Gevorderd
RPAuteur14 oktober 2014 · 22:31

Haha, geweldig!

Doet me aan de fluoriserende Elho pakken denken…

Explore the Outdoor!
Beginner
KendoAuteur14 oktober 2014 · 22:35

Briljant… Doet me weer denken aan de tijd dat ik apetrots was op mijn atomics van 2.05m ;-)

“Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
Expert
ieismAuteur14 oktober 2014 · 23:22
Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
waingroAuteur15 oktober 2014 · 07:34

Wist niet dat Ben Stiller zo’n goede skiër is ;-)

AYSABTU - All your stoke are belong to us.
Gevorderd
nzwartsAuteur15 oktober 2014 · 14:17

Eindelijk weer eens iemand die de essentie van het skien weet te raken.
Dalski voor de volle 100% steeds belast en stevige hoch-entlastung om die lange latten uberhaupt te kunnen laten draaien. Dit is wat Hannes Schneider bedoelde toen hij zijn Arlberg techniek naar de USA bracht! ;-) [Ja, dat was ruim voordat de Crazy Kangaruh, laat staan de Mooserwirt op zijn alm stond. Ach, die goede oude tijd]

Voor nog meer inspiratie:


[uit 1988 en met - heel modern - het eerste selfie ooit op film vastgelegd: zie 3:33’ in de opening credits]

Gevorderd
AryenAuteur15 oktober 2014 · 19:55

Gaaf :D

Expert
costijnAuteur16 oktober 2014 · 09:26

…He was so far off axis…GENIAAL haha

Beginner
BorrieAuteur20 oktober 2014 · 21:49

lol… wat 'n held!

The first fall of snow is a magical event. You go to bed in one world and wake up in another...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!