Verbeter je snowboardtechniek

Verbeter je snowboardtechniek

De winter komt er aan en daarom hebben we een to-do lijstje voor je gemaakt om je kennis op tijd op orde te hebben. Want beter nu gestudeerd en opgefrist, dan straks twijfelen in de poeder. Een tijdje terug stonden we al stil bij je gear en bij je kennis en vandaag dus bij je snowboard techniek. Want je kunt je gear wel op orde hebben en alles weten, maar als je niet kunt snowboarden dan wordt het nog niets. Tenminste… als je richting de sneeuw gaat om te snowboarden ;)

Erwin Heeres is snowboardgids en is al jaaaaaaarrren onderweg op zijn snowboard. Met zijn alpine achtergrond weet hij als geen ander hoe je zo optimaal mogelijk je staalkant in de sneeuw kunt zetten en daardoor ieder type sneeuw de baas kunt zijn. Dat kun je in de sneeuw leren, maar je kunt ook online tips krijgen.

Verbeter je techniek, post een foto of video

Erwin is een purist en helpt je graag. Post je foto of video in dit topic en Erwin gaat ermee aan de slag. Na een analyse van zijn kant kun je wat tips verwachten hoe je je techniek kunt verbeteren. Spannend? Natuurlijk. Zomaar een foto posten en daar opbouwende kritiek op vragen betekent je bloot geven. Zowel voor diegene die de foto post, als voor Erwin die je tips gaat geven. Maar met een open mind komen we allemaal weer wat verder.

Martin Heeres in volle flow
Martin Heeres in volle flow
meteomorris

Reacties

Gevorderd
pulverdudeAuteur14 november 2014 · 11:05

Goed initiatief! Het werkt zeker om ook op deze manier tips te krijgen. Heb ik laatst nog ervaring mee opgedaan (Daniel Tomaschek). Mooie aanvulling op lessen in de Alpen en in Nederland. Tof dat je dit wilt doen @@Erwin!

Let the riding do the talking and you've said enough
Expert
BSSKI.chAuteur14 november 2014 · 18:48

Voor skiërs stel ik mijn weten graag ter beschikking, mocht er interesse voor zijn! LG

Gevorderd
AlexSkiAuteur14 november 2014 · 20:10

@@Berber +1

When life gets too complicated.... SKI
Elite
ErwinAuteur15 november 2014 · 11:25

@@pulverdude kom maar door met die foto’s Erwin :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!