#FFF...

#FFF...

Vandaag komen wij even bij van het Freeride Film Festival van gisteravond in Tuschinski. Geen uitgebreide posts, geen lange verhalen, maar enkel wat films, een beknopt weerbericht en een groot bedankt op de homepage van wePowder. Wij vonden het weer te gek.

Ik ben benieuwd welke films jullie heel goed vonden en welke er juist tegenvielen. Ook hoor ik graag wat juulie heel tof vonden en wat juist niet. Want wat okay is kan altijd goed worden en wat is goed is nog beter. Kom maar door! Lof, maar ook juist kritiek.

Pluk de dag! Dat gaan wij ook doen.

meteomorris

Reacties

Expert
Luukie25Auteur8 november 2014 · 09:13

Vooral een bedankje retour! Het was echt heel gaaf. De mooiste film toch wel Afterglow, maar de film met het leukste verhaal was Days of My Youth! De tijden tussen de films zouden iets anders kunnen misschien. Bijvoorbeeld 2 films achter elkaar en dan een wat langere pauze (grote zaal), aangezien er nu te weinig tijd was om wat drinken te halen oid. Verder was het echt geweldig!

Beginner
KendoAuteur8 november 2014 · 10:00

@@meteomorris, @@arjen, @wepowder…BEDANKT voor de topavond…klasse geregeld!

“Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
Toerist
chiloAuteur8 november 2014 · 10:06

Dit jaar al 200% meer films gezien dan vorig jaar. 2 namelijk. ;) Volgend jaar eens kijken of ik nog wat vaker voorbij de bar kom. ;)

Superleuk feestje! Fijne lezing van Allard meegekregen. Stoke is AAN voor de winter!

My Life Is Better Than Your Vacation!
Gevorderd
NickyAuteur8 november 2014 · 10:39

Thnx voor een TOP avond!! Was eerst even bang dat het te grootschalig zou worden, maar alle bekende en vertrouwde gezichten allemaal gezien en gesproken en dan ook nog 2 vette films gekeken (days of my youth, wat een lekkere muziek ook, en pretty faces, girlpowder ;). Helemaal stoked & ready for the season. En ook nog roze stickers…finally :-)). Dank!!

Elite
kanskiAuteur8 november 2014 · 11:09

Ik heb er eentje gezien! Had iets beter verwacht! Was er niet kapot van…

Maar het feesje was top!!!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Elite
kanskiAuteur8 november 2014 · 11:10

Bedoel dus het hele FFF feest was TOP!

Goed gedaan freeride TEAM!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
KRoversAuteur8 november 2014 · 11:17

Dank voor de organisatie!

Maar er moet we wel iets van het hart…
Wat een klerebende was het in de zalen na afloop!
Zijn dit nu de freeriders die met respect voor de natuur straks de poeder induiken? Dan is dat geen goed voorteken.
Daarnaast vind ik het ook niet netjes ten aanzien van de organisatie. Die heeft de geweldige locatie TuschinSki weten te regelen, gaan we er zo mee om.
Ik schaamde mij behoorlijk voor mijn mede-freeriders.

Laat niet als dank voor het aangenaam verpozen…
Een oud gezegde, maar helaas nog steeds actueel.

Avalensemble!
Gevorderd
FonzieAuteur8 november 2014 · 11:55

Die Car Danchi 8 vond ik mooi ! in zn oranje pak en alles oranje om hem heen. Het toeval wil dat ik m in t echt gezien heb op Hokkaido in Moiwa. Hij stond bij de ticket verkoop zn yoga oefeningen te doen, en zo iemand valt op natuurlijk. S avonds in het hotel stond er een snowboard film op waar ie in voorkwam, en dat was natuurlijk al een verassing. Hee die gast heb ik in t echt gezien. En nu komt ie weer onverwachts voorbij. Voor de rest best wat gezien , maar nog niet alles. Dus toch nog wat thuis kijken komende tijd. En veel bekenden gezien en nieuwe contacten ontmoet. Top!

Never a last run..
Beginner
monkAuteur8 november 2014 · 12:00

Dank voor dit FFF! Het was één groot feest. Days of my youth was voor mij de topper, lekkere muziek en brute beelden afgewisseld met veel humor!
Ook de lezing van Menno, welke ik nog grotendeels heb meegepakt, zat zeer leuk in elkaar.
Nogmaals dank! Volgend jaar weer!?

Beginner
HaagjeAuteur8 november 2014 · 12:08

Voor een bedankje voor de organisatie! Het was weer top. Elke film was gaaf, veel genoten van Car Danchi en days of my youth.

Verder, wat kunnen die dames knallen uit Pretty Faces!!

Gevorderd
barttoorn2Auteur8 november 2014 · 13:21

Aloha, wederom top georganiseerd, zeer veel leuke films gezien en goede vibe. enig punt van kritiek is iets waar @wepowder niks aan kan doen, maar teveel shit achteraf in de zaal is vooral ook disrespect voor collega freeriders die na jou in die stoel willen zitten, ik ben inderdaad ook benieuwd hoe ze met hun rommel op de berg omgaan… nog ff vraagje over the northface #FFF actie, wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt ;o) Cioa en geniet van je weekend

Beginner
Geert-JanAuteur8 november 2014 · 13:56

was weer super! vond vooral pretty faces heel tof, had ik van te voren niet gedacht :)

Gevorderd
P@bzAuteur8 november 2014 · 14:12

Was inderdaad helemaal top! Weer volop genoten dit jaar! En net als Bart ben ik ook benieuwd naar de uitslag van de #FFF actie… Haha :-)
http://instagram.com/p/vHYqTIB9IU/

Work hard, play harder
Gevorderd
BobvanitersonAuteur8 november 2014 · 14:20

Was weer zeer geslaagd! Veel bekenden gesproken en ook nog best wat films gezien

Retallack vond ik wat saai en onpersoonlijk, geen idee naar welke rijder je zit te kijken, irritante muziek ook, maar dat heb ik met alle films van tanner hall, the massive was wat dat betreft een reden om niet meer te kijken

Hoogtepunt uit days of my youth was voor mij het segment in het resort, zonder perfect geshapte schansen zie je pas hoe goed die gasten rijden

Ik ben denk ik een van de weinigen die afterglow wat minder vind, idd mooie beelden maar het grijpt me niet zo aan, verschrikkelijke irritante VoiceOver ook, geen idee wat er verteld wordt

The crash reel was daarentegen verschrikkelijk goed. Een vriend van mij en mijn vader hebben beiden hersentrauma gehad na ongelukken en veel dingen waren akelig herkenbaar

Daarna op bijna de hele tweede tij lege bierglazen opgeruimd, dat is idd iets wat niet zou moeten

Bedankt voor de organisatie wepowder!

Toerist
*SEB*Auteur8 november 2014 · 15:22

Japanse Zaal!

Heerlijk vaag af en toe, maar wat een beelden!

And remember: he who sleeps in car gets first track!
Car Danchiiiiiii !!!

Gevorderd
Mitchel.Auteur8 november 2014 · 15:52

T’es pas Bien La was echt een goede film!! Wat heb ik daar genoten!!

wePowder bedankt!
Ik heb wel een 10 jaar oudere kop nu… :D

Skiing is Freedom!
Toerist
KarstAuteur8 november 2014 · 19:26

was tof, vooral icm clinic’s.
lekker bij kunnen praten met bekenden.

Thanks guys, wordt t volgend jaar NOG groter… ?! :-)

Smile! Your ridin' pow!!!
Toerist
AnoniemAuteur9 november 2014 · 08:13

Erg genoten van de films! Vooral Days Of My Youth en T’es pas bien là? waren erg vermakelijk.
En wat betreft de twijfel vooraf om Mission: Steeps wel of niet te draaien, gewoon doen!
Extreme lijnen in combinatie met vette heli-shots leverde een toffe film op.

Toerist
elisa.tmcAuteur9 november 2014 · 11:19

Thanks voor de toffe avond, de beer cozies (geen natte handen en geen warm bier,

Expert
meteomorrisAuteur9 november 2014 · 11:53

Zo, net wakker… en weer een beetje bijgekomen. De winter kan komen!

powfinder.com
Beginner
I-PowderAuteur9 november 2014 · 16:12

Het was weer erg fijn :) mooiste van zo’n evenement is de voorpret die het creëert, leuk om poederbuddys ff te spreken etc

Ik vond Days of my youth top, Afterglow heb ik met open mond naar zitten kijken (af en toe wat bier er in gietend) en Mission-Steeps werd je soms plaatsvervangend nerveus van, allemaal toppers op een andere manier
Pretty Faces vond ik matig, met name omdat ik continu het gevoel kreeg dat ze wat moesten bewijzen (‘we zijn dan wel chicks maar we kunnen heus wel rippen’). De beelden bewezen dat dat nou juist niet nodig is

Ik vond de workshop ‘Video’ door Allard Faas ook erg tof, inspirerend en vol humor!

De zooi was inderdaad beschamend, kleine moeite toch om even je lege beker mee te nemen en in een bak te droppen
Net als vorig jaar konden de taps van Tuschinski het drinktempo van de freeriders niet bijhouden, wellicht volgend jaar een high-speed-bierpomp? :D
Dank weer!

-==-
Expert
DexterAuteur10 november 2014 · 09:32

Topfest!

www.mrtnproductions.com
Gevorderd
vlokfeestAuteur10 november 2014 · 20:44

Het was top. Bijna jammer dat je maar 1 clinic kon volgen! Clinic van Faas was lachen en heb er nog wat van geleerd. Vraagt om uitbreiding? Ook bijna mijn winterseizoen uitgesteld, door balancerend op een gammel krukje mee te doen met de The North Face #FFF actie (http://t.co/E9B0yDAb3Q). Heeft de notaris hierin al een keuze kunnen maken? :-)

Gevorderd
vlokfeestAuteur10 november 2014 · 20:48

Of de splitters met http://t.co/dnjxYXOGay in de nieuw teamkledij?

Gevorderd
GhiniAuteur11 november 2014 · 14:35

Toffe locatie, kon er vorig jaar niet bij zijn maar erg gaaf dat heel Tuschinski was afgehuurd en volgepropt met freeriders.
Ik zie wel mogelijkheden voor een groter evenement. Dan zou ik graag meer ruimte voor die clinics zien. Die was nu slechts toegankelijk voor mensen die vrijdag middag vrij konden krijgen en ze waren allemaal tegelijk. Ik had er zelf graag uberhaupt een willen volgen, maar kan me voorstellen dat mensen er meerdere interessant vinden.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur15 november 2014 · 16:36

Het FFF was weer super !!! Wat er vooral zo schoon is aan heel dat FFFdat zijn de Mensen ; al die Blije gezichten !!! Iedereen loopt daar met zo’n poedersmile rond ; iedereen is zo blij mekaar terug te zien ; dat die zomer weer voorbij is én dat we binnenkort weer kunnen !!! Zalig toch ?! :-) :-) Thx wePowder !!!

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!