Freeriden en het leven

Freeriden en het leven

Will Jackways is een bescheiden, eerlijk mens die een positieve impact heeft op iedereen die ontmoet in z’n leven. Deze korte film is een inzicht in Wills z’n interpretatie hoe je zou moeten leven. Niet belerend, maar pure inspiratie! Volledig geschoten in Nieuw-Zeeland, dus schitterende beelden en dikke freeride gegarandeerd!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
ronplankenAuteur25 november 2014 · 08:46

Nu dat ik zie wat er met de slash kan, pushing my limits coming season.

Even the silver surfer rocks on pow
Gevorderd
ReneAuteur25 november 2014 · 09:04

Dat zijn nog eens verdomd mooie shots zeg! Heerlijk! Zeker dat shot vanaf 5:18 … woosh!

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Beginner
HermenAuteur25 november 2014 · 16:35

Quote ; Niet belerend, maar pure inspiratie .
heerlijk om naar te kijken maar dan , ( en dan vloek ik in de kerk waarschijnlijk ) de beste man Will snowboard 9 minuten zonder helm en 7,5 minuut zonder backpack of zou die zijn schep en sonde in zijn binnenzak hebben ?
Ik kan me van vorig jaar nog een heftige discussie voor de geest halen hier over een reclamefilmpje van burton als ik me niet vergis ( correct me if i am wrong ) wat ging over het goede voorbeeld geven .
vat het niet persoonlijk op @@arjan maar is dit " pure inspiratie " ??

Beginner
HermenAuteur25 november 2014 · 16:39

@@arjen moet het zijn sorry arjan

Beginner
HermenAuteur25 november 2014 · 16:42

ass we speak daar gaan we weer http://wepowder.nl/forum/topic/83935

Gevorderd
ArjenproadminAuteur25 november 2014 · 17:21

@@Hermen Hier heb je natuurlijk een punt. Dit stuk heb ik gemist. Inderdaad niet het goede voorbeeld. Qua inspiratie gaat het dan ook niet over z’n keuzes op de berg. Thanks voor de feedback en het is wat mij betreft zeker geen vloeken in de kerk!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
NielsAuteur25 november 2014 · 22:31

Bizar vette stijl!

Gevorderd
MarkieAuteur26 november 2014 · 00:01

Een solid style inspireert zeker! En laten we alsjeblieft geen aftreksel van SIRE worden hier…

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!