Kajak & splitboard

Door RensenStephan op 19 december 2014 · 13

"Wat als we nou eens..." Simpele woorden die leiden tot de beste ideeën. Wat als we nou eens onze splitboards en ski's op een kajak vastbinden? Het begon een paar jaar geleden met een vaag idee, een idee dat maar terug bleef komen en dus…

En dus vertrokken we (Mirte van Dijk, Paul de Groot, Stephan Verheij en Rens de Wild) afgelopen april met z'n vieren naar de Lyngen Alps, 300km boven de poolcirkel, twee weken lang met afgeladen kajaks, peddelend door de fjorden, op zoek naar steile lijnen en terrein waar je niet zomaar komt.

Wanneer noem je een trip een expeditie? Hoeveel moet je afzien, hoe ver moet je van de bewoonde wereld afzitten? Kijk en oordeel zelf…

Special thanks to: Patagonia, The North Face, Visit Norway, Bjorns Kajakk and Taste Snowboard Magazine

Reacties

• RP
    Advanced
    RP op 19 december 2014 · 15:49
    Echt hele vette trip gasten! Mooie beelden, epic adventure
    Explore the Outdoor!
  • Rene
    Beginner
    Rene op 19 december 2014 · 15:53
    Niveautje "As Good As Japan" dit hoor! Heerlijk avontuur en een top video! Als hier nog een voice over onder had gezeten als onderstaande, was het helemaal compleet geweest. Meer van dit!

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Steef
    Advanced
    Steef op 19 december 2014 · 16:14
    Nice nice nice! Like like like!
    Every turn is a sign of weakness
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 19 december 2014 · 17:10
    Oeioeioei wat mooi 😀
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 19 december 2014 · 17:12
    Super Vet!
    Respect mensen!
    powpowwowjippiajippieee
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 19 december 2014 · 20:19
    Respect inderdaad! Wat een avontuur!
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 19 december 2014 · 20:32
    Naaaiice!!!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 december 2014 · 12:14
    Hahahaha! Nice! Deze had ik ook al een tijdje in de planning, maar het is net zoals in Amsterdam: Als je er woont bezoek je veel te weinig musea.... Laat het weten als jullie terugkomen!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 20 december 2014 · 23:38
    En dat van Nederlandse boden! We want more!!!!
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 22 december 2014 · 09:01
    Wow, als dit geen fantastisch avontuur is! Leuk om te zien dat 'out-of-the-box' denken steeds garant staat voor inspirerende trips! Knap in beeld gebracht ook, smaakt naar meer! 😉

@Rene: Bedankt voor de mooie woorden! Heb je de full edit reeds gezien?

Onze verkenende skitrip van vorig jaar naar Kosovo en Albanië kan je hier zien:
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 22 december 2014 · 10:04
    Mooi avontuur mannen en dito beelden!! Geloof dat ik ook naar Noorwegen moet... 😉
  • Rene
    Beginner
    Rene op 22 december 2014 · 19:57
    @yannickdb uiteraard heb ik de volledige edit gezien, jij hopelijk ook kleine stukjes ervan in Tuschinski in de wePowder intro's 😉 Hoewel ik het een mooie video vind, vond ik juist de kracht van de Japan video de voice over. Wat ik dus ook vond van de video betreffende dit blog bericht 😃
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 23 december 2014 · 14:02
    @Rene Ow, neen, dat was me niet opgevallen 😞 Teveel aan het rondbabbelen waarschijnlijk 😉
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro