Freeride hond

Freeride hond

De Refugio Frey in Bariloche (Argentinië) is een berghut als zovelen. Een veilig tijdelijk thuis voor skiërs en boarders die bescherming zoeken tegen de elementen. Bij deze hut is de hond Conga te vinden. Samen met skiër Santiago Guzman gaat Conga op pad in de poeder van Bariloche. Als je hier geen glimlach op je gezicht krijgt!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
HaagjeAuteur19 december 2014 · 12:12

Ik vond hem heel cool. Toch echt wel iets op mijn lijstje om nog eens te doen

Gevorderd
RPAuteur19 december 2014 · 14:36

Wow, ontroerend en impressive!

Explore the Outdoor!
Beginner
GerritAAuteur19 december 2014 · 20:23

Love it… Geen idee waarom… :)

And snow it is.....
Beginner
GerritAAuteur19 december 2014 · 21:18

Misschien omdat ik een witte uitvoering heb?

http://cdn.wepowder.nl/forum/1/10748.jpg?width=640

And snow it is.....
Gevorderd
rogierkoopAuteur20 december 2014 · 18:56

SUPER leuk!
GerritA, wat voor een soort hond is dat? Pyrenese berghond ofzo?

Toerist
MarsAuteur20 december 2014 · 20:26

@@GerritA

Lermoos/Ehrwald is nog erg groen. Anders waren we morgen vertrokken en waren de honden voor het eerst mee gegaan.

Ga jij met jouw hond gewoon de sneeuw in of gebruik je bij tochten sneeuwschoentjes?
Ook andere ervaringen zijn welkom.

Beginner
GerritAAuteur21 december 2014 · 15:03

@@rogierkoop Dit is een samojeed.

@@Mars Wij zitten nu in Ehrwald en er is vannacht een paar cm sneeuw gevallen. Niet genoeg om lekker te skiën maar wel om alles wit te maken en het er winters uit te laten zien. Gisteren was het net of het nog zomer was in het dorp. Wel gisteren toertje gemaakt naar de Issentalköpfl met Mowin (hond). Wij gebruiken (nog) geen sneeuwschoentjes met de hond hij heeft geen last van zijn poten in ieder geval.
http://cdn.wepowder.nl/forum/1/10776.jpg?width=640

And snow it is.....
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!