22 januari: Safety Clinic bij Avventura in Gent = VOL

22 januari: Safety Clinic bij Avventura in Gent = VOL

UPDATE: de clinic zit vol!

Een paar jaar geleden was ik al eens bij Avventura in Gent voor een clinic over weer, sneeuw en veiligheid en dat is ze zo goed bevallen dat ze ons weer gevraagd hebben om te komen. Donderdag 22 januari aanstaande zal ik dan ook een avond lang vullen, mijn kennis met je delen en zo goed als mogelijk je vragen beantwoorden. De toegang tot de avond is gratis, maar inschrijven vooraf is wel noodzakelijk. Doe dat liefst direct, want vol = vol.

Wat kun je zoal verwachten?

Het gaat een actieve avond worden, waarbij niet alleen ik aan het woord ben, maar ik ook graag jullie hoor. Daarnaast ga ik in op allerhande snow safety gear en kun je daar zelf mee aan de slag. Concreet: natuurlijk een inleiding op lawinekunde, tips en tricks om veiliger onderweg te zijn en rijk voorzien van foto’s, films en illustraties. Daarnaast is er de mogelijkheid om aan de hand van jullie vragen dieper de materie in te gaan.

Stel nu alvast je vragen/uit je wensen

Uiteindelijk is een avond geslaagd als jullie wat hebben kunnen leren op zo’n avond. Daarom is er een topic geopend op het forum waar je je wensen kwijt kunt. Ik zal dan zoveel mogelijk mijn best doen dit te integreren in de avond. Kortom: wat zou jij de 22e willen leren, doen, horen en/of zien? Dan ga ik daar de komende weken mee aan de slag, integreer dat in mijn presentatie en gaan we er een mooie clinic van maken. Ben je erbij?

Wat: Snow Safety Clinic

Waar: Avventura Gent

Wanneer: 22 januari vanaf 20.00 uur

Inschrijven:ja, graag

meteomorris

Reacties

Beginner
jasperschrijversAuteur6 januari 2015 · 14:20

Spijtig maar ik heb de dag erna examen.

Jasper Schrijvers
Toerist
AnoniemAuteur7 januari 2015 · 11:12

Laatste 10 plaatsen beschikbaar!!!
Als de bliksem inschrijven op www.avventura.be

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!