Safety Clinic bij Outdoor XL in Barendrecht

Safety Clinic bij Outdoor XL in Barendrecht

Onlangs spraken we op de bergsportdag van de NKBV de enthousiaste ondernemers van Outdoor XL, een leuke shop in Barendrecht, onder de rook van Rotterdam. Ze hebben ons gevraagd een clinic te geven over snow safety en aangezien wij nooit te beroerd zijn om het veilige woord van het freeriden te verspreiden ben je op zondag 15 februari welkom bij Outdoor XL. En dus zal ik als wePowder-ambassadeur en snow safety expert een presentatie geven over veiligheid buiten de pistes en jullie vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. De toegang tot de avond is gratis, maar inschrijven vooraf is wel noodzakelijk. Doe dat liefst direct, want vol = vol.

Wat kun je zoal verwachten?

Het gaat een actieve avond worden, waarbij niet alleen ik aan het woord ben, maar ik ook graag jullie hoor. Daarnaast ga ik in op allerhande snow safety gear en kun je daar zelf mee aan de slag. Concreet: natuurlijk een inleiding op lawinekunde, tips en tricks om veiliger onderweg te zijn en rijk voorzien van foto’s, films en illustraties. Daarnaast is er de mogelijkheid om aan de hand van jullie vragen dieper de materie in te gaan. Ook zijn er diverse leveranciers van safety materialen, zoals Pieps en ABS aanwezig.

Nog even alles op een rijtje

Wat: Snow Safety Clinic

Waar: Outdoor XL, Barendrecht

Wanneer: zondag 15 februari vanaf 15.00 uur

Inschrijven:ja, graag

Schrijf je dus snel in, want vol is vol! Ik zie je de 15e februari!

Haas

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur19 januari 2015 · 12:42

Ingeschreven :-)

When life gets too complicated.... SKI
Toerist
MarsAuteur20 januari 2015 · 19:02

Klinkt heel goed. Ik zou graag komen.

Maar dit is het eerste weekend van de krokus/carnaval vakantie van zuid Nederland.
Dan zitten veel mensen in de sneeuw. Ik ook.

Als deze clinic nauw een weekje eerder was…

Gevorderd
BohdieAuteur21 januari 2015 · 14:29

Hoe lang duurt de clinic?

Gevorderd
BohdieAuteur22 januari 2015 · 16:32

@@haas hoe lang duurt de clinic?

Expert
meteomorrisAuteur22 januari 2015 · 20:25

@@haas in on the road. Morgen weer online

powfinder.com
Expert
HaasAuteur23 januari 2015 · 09:51

@Bodhie Op dit moment ben ik nog in gesprek met Kees van outdoor XL om de laatste dingen voor de presentatie te finetunen. Ga ervan uit dat m’n lezing een uur tot anderhalf uur duurt. Het belooft een interactieve boel te worden dus hoe meer er tussen jullie en mij van gedachten wordt gewisseld hoe interessanter het wordt. ;-)Daarnaast zijn er nog demo’s van leveranciers van veiligheidsgear. Ik neem aan dat jullie na de lezing in de auto springen richting alpen? Zie jullie bij outdoor XL!

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!